hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
601 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

Omerovic

Hej

Er der måske nogle som ved noget om, hvad jeg skal gøre

Min mand har dansk opholds tilladelse, men har et bosnisk pas. Kan han rejse til Tyrkiet uden visum?

håber at I er med på hvad jeg mener hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Livsmor

Enten kan du tjekke på www.um.dk ellers skal du ha´ fat i den Tyrkiske amsassade. Du kan finde deres kontakte oplysninger på samme web.

Anmeld

30. juni 2010

sara4

ja der er jeg osse lidt i tvivl. min svigermor skulle til egypten sidste år og der skulle vi ha lavet visum til hende. egypten er osse ekstremt strenge. min mand er fra bosnien og og er her på det der hedder varrigt ophold. det er de fleste mener jeg som kom her til dk under balkan krigen. når vi rejser i bosnien og passerer grænserne og enda når vi tager til kroatien fra bosnien bliver han tjekket i hovede og r#v. men det drejer sig mere om det gamle had serbere og bosnier imellem. de heldige som kom væk fra krigen og som vender tilbage på ferier skal lige mærke hvem der bestemmer- total fjollet. Nå men jeg mener at ha hørt lidt om, at der er en lov under vejs så feks en med bosnisk pas men med dansk opholds tilladelse ikke skal slæbes igennem alt det der visum halløj. det var da et værre mas at få det visum til svigermor sidste år. vi fik lov til at ordne det hele over post fordi vi bor i midtjylland. ellers skal man møde op i kbh og få det lavet. og der er op til flere tro og love erklæringer og man skal forklare hvorfor man vil rejse osv osv. men det er jo for at sikre imod terror og ulovlig udvandring osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.