WOW, Slogs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Rasmine

Det ser sgu godt ud.
Og omfattende.

Men sloggi, det er helt forkert at se navnene "Trine & Michael", hvem er Trine???
;)

Uanset hvor mange år vi kommer til at kende hinanden/have kontakt vil du altid være Sloggi for mig.
(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Ny mor

Ha, ha, ja, hvem fanden er Trine? De er bare flotte, LOGGI ;)

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

lol tusind tak, så bare igang bacon...det er virkelig nemt og enkelt...og tager max 2 min at lave når alt er printet og klippet!

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

ha ha og Trine er jo mig, IRL, men langt de fleste kalder mig loggi...undtagen jer...her er jeg slogs, sloggi, sloggi-prut, og af og til loggi og loggidut

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

sloggi!!!!!
hold op de er flotte!! og fedt med det der forsejling, eller hvad det hedder. det har jeg også ønsket mig længe. glemmer bare at købe det når jeg endelig skal lave noget kreativt.....

i weekenden sagde helle også noget om en trine, og så sage jeg; hun er sgu da ikke med dit tosse..... øøøhh jo karina, sloggi hedder trine!!!
nåååå jaa:$:D

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

lol....ja folk har svært ved det navn! her er jo kun en Trine for os, og det er tynen...

den der forsejling, den er eddermame ikke de penge værd, man brænder fingrene, og flere gange gik der ild i kuverten...altså når man dryppede lidt ved siden af...så pas lige på med den!

men efter ca 15 invitationer så begyndte jeg at have styr på det....og nu er der så ikke så voldsomt meget tilbage af det!

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

HEHE JAMEN NÅR MAN SELV LAVER ALT SÅDAN NOGET SÅ SKAL MAN DA OGSÅ HA SÅDAN NOGET FORSEJLING!! ups caps....
så må jeg bare købe rigeligt, og øve mig inden jeg brønderkonvolutter af...
jeg kan vel øve mig på en container... dem sker der vel ikke noget ved at ildspåsætte!!!!
eller må man ikke sådan noget i jylland.

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

jow jow da...det da det vi jyder gør i fritiden...altså når vi ikke kører med trailer8D

Anmeld

23. juni 2008

Sille

hvor kan man se dem henne.....

-sille - vil også være med...

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

mit fotoalbum, under det der hedder til bacon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.