Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altså jeg synes det er fedt navn og hvis I kan lide det, så skal I da gøre det Den konstellation ville bare aldrig gå herhjemme, jeg ville simpelthen rode for meget rundt i det når jeg skulle kalde på dem, he he
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes det er et skønt navn, men når din kæreste hedder Rune, så ville jeg ikke vælge det. Det ligger alt for tæt op af hinanden - desværre. Hvis jeg var dig, ville jeg finde et andet navn til lillepigen.
Jeg synes nu sagtens i kan vælge Runa, selvom kæresten hedder Rune.
Herhjemme er det længe bestemt, at får vi en pige langt ude i fremtiden skal hun hedde Mikkeline, selvom jeg slev hedder Line
Caroline86 skriver: synes det er et kært navn, men ikke når farmand hedder Rune... Desværre! Men hvis I er forelskede i det navn, så skal Jeres datter da hedde Runa!?
synes det er et kært navn, men ikke når farmand hedder Rune... Desværre!
Men hvis I er forelskede i det navn, så skal Jeres datter da hedde Runa!?
Enig!
Mette88 skriver: Hej. Min kæreste og jeg har snakket lidt om, at hvis vi får en lille pige om hun så skal hedde Runa.. Men ville det være lidt for mærkeligt nu når at min kæreste hedde Rune?? Mvh. Mette
Hej.
Min kæreste og jeg har snakket lidt om, at hvis vi får en lille pige om hun så skal hedde Runa.. Men ville det være lidt for mærkeligt nu når at min kæreste hedde Rune??
Mvh. Mette
Det synes jeg sagtens i kan, det ville ikke blive noget problem herhjemme ihvertfald, da jeg alligevel aldrig kalder min mand ved navn
Jeg hopper med på vognen og siger, at jeg synes det ligger alt for tæt op ad din kærestes navn!!! Navnet er rigtig sødt... meeeen jeg ville i hvert fald ikke selv vælge et navn, der ligger så tæt op af min mands eller eget navn
SKØØØNT navn..det hedder min datter
Det er et skønt navn. Ellers er der jo også navnet Alruna, hvis i er bange for, at Runa ligger for tæt op af Rune.
I skal vælge med hjertet.
Jeg synes at det er for tæt på Rune, men kunne I så ikke bruge det som et mellemnavn? Det vil da være sødt at hun er opkaldt efter sin far, men som første fornavn, så synes jeg at det er for tæt, men stemmer klart for navnet som mellemnavn
Sommerfuglelarven skriver: Jeg synes at det er for tæt på Rune, men kunne I så ikke bruge det som et mellemnavn? Det vil da være sødt at hun er opkaldt efter sin far, men som første fornavn, så synes jeg at det er for tæt, men stemmer klart for navnet som mellemnavn
Lige præcis.. det har vi også snakket om.. Men bliver det grimt hvis hun kommer til at hedde Malou Runa?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128