En mærkelig tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Mettemus

kitty skriver:

Jeg føler nogle gange at hele baby.dk har givet os beghul i projekt baby Men altså, den selvmedlidenhed kan jeg jo ikke bruge til noget.. Den melder sig bare nogle gange.. Og det er jo heller ikke ondt ment fra min side, men.. ja.. sådan er det nogle gange!

Det er på ingen måde hvert vores projekt, vi har bare SÅ forskellige måder at få renset ud på. Han råber og jeg græder. Og når han råber hæjt, så rammer det dybt, og ja, så græder jeg også over det... Men sådan er vi jo så forskellige...

Jeg ved at det tager lidt tid, og så er vi "hånd i hånd" igen.. Men idag ønskede jeg ham hen hvor peberet gror, så jeg kunne se en film og spise mig tyk i chokolade, uden der var fodbold og en mand der SKULLE se det!

Jeg kender udemærket de følelser af selvmedlidenhed - har også siddet og tudet i afmagt over to streger til piger jeg overhovedet ikke kender. Det er ikke fair og ikke rationelt, men alligevel ret almindeligt tror jeg. Engang imellem syntes jeg det var rart at tage sådan en ukonstruktiv tudetur også selv om det ikke førte til noget som helst.

Godt i er to om det og at i det meste af tiden kan nå hinanden. Ved han at du blir ked af det når han råber højt? Lidt ala "når du råber sådan gør det sådan ved mig" osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

otlitrom

sarahb skriver:

kæmpe stort knus og kram fra mig.
I fortjener ikke og gå med det her, i fortjener at være lykkerlige gravide og det skal nok komme.
Det er så vigtigt for din kæreste at han får snakket om det og kommer ud med hans følelser så det ikk æder ham op inden fra.

Sender alle de opmundrende tanker jeg har i håb om der SNART sker noget for jer søde.

Stort kram Sarah

TAK!

Jeg ville så gerne prikke til ham, så han kunne komme af med alle ordene og tankerne, men det ender altid op med diskussion om opvasken eller vasketøjet.. Men du har helt ret, at det må ud, ellers ædes han op....

Tak for dine opmuntrende tanker. Jeg SUGER dem til mig!!

Anmeld

29. juni 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Jeg kender udemærket de følelser af selvmedlidenhed - har også siddet og tudet i afmagt over to streger til piger jeg overhovedet ikke kender. Det er ikke fair og ikke rationelt, men alligevel ret almindeligt tror jeg. Engang imellem syntes jeg det var rart at tage sådan en ukonstruktiv tudetur også selv om det ikke førte til noget som helst.

Godt i er to om det og at i det meste af tiden kan nå hinanden. Ved han at du blir ked af det når han råber højt? Lidt ala "når du råber sådan gør det sådan ved mig" osv.

Ja, tro mig, det ved han godt.. Der kommer giraf-sproget og sygeplejersken liiiidt for meget op i mig Og det kan godt irritere ham lidt, men tror det er meget sundt at han ved det

Jeg tager også nogle gange en tudetur, eller siger eder for mig selv, men så er det ude af systemet, og bliver ikke til mere vrede... Jeg tror vi er mange der har det sådan. Det er nok bare tabu at stå frem med det...?

Anmeld

30. juni 2010

businesstigger

Kære kitty-kat først et stort

Kan godt forstå at det må være hårdt for tiden og da slet ikke til at koncentrere sig om at skrive eksamensopgave.

Jeg tror det er uungåeligt at den "der er noget galt med" vil bebrejde sig selv, mænd i sær tror jeg det er et hak i stoltheden. Jeg tror ikke der er så meget at gøre som den anden part andet end at forsikre om at I er sammen om det her, at du elsker ham som han er hverken mere eller mindre på baggrund af de svar i har fået, at du ikke har tænkt dig at gå nogle vejne, og så ellers give ham lidt tid og rum til at bearbejde det selv. Selvom det er svært når man har en brummende bjørn gående hjemme i stuen. Du må give ham en masse og

Anmeld

30. juni 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Kære kitty-kat først et stort

Kan godt forstå at det må være hårdt for tiden og da slet ikke til at koncentrere sig om at skrive eksamensopgave.

Jeg tror det er uungåeligt at den "der er noget galt med" vil bebrejde sig selv, mænd i sær tror jeg det er et hak i stoltheden. Jeg tror ikke der er så meget at gøre som den anden part andet end at forsikre om at I er sammen om det her, at du elsker ham som han er hverken mere eller mindre på baggrund af de svar i har fået, at du ikke har tænkt dig at gå nogle vejne, og så ellers give ham lidt tid og rum til at bearbejde det selv. Selvom det er svært når man har en brummende bjørn gående hjemme i stuen. Du må give ham en masse og

Du har fanget den teori jeg prøver at leve efter lige for tiden (Jeg sidder omringet af teorier med eksamen, det er dybt go'nat )

Men ja, jeg prøver virkelig at forklare ham, at det ér ham jeg elsker, han er ikke mindre værd eller mindre dejlig af den grund at han desværre bærer rundt på møget, og han er ikke skyld i noget, selvom det jo er svært at sige, for rent logisk jo; så er det jo hans skyld. Men det ér et fælles projekt, og jeg ville ikke gå gennem den her kamp med nogen anden.

For at vende den om, så ved jeg godt hvor minialt odtagelig jeg selv er for den slags kommentarer, når jeg selv føler mig helt forkert. Så tlnker jeg bare "luk skuffen, du mener det jo ikke alligevel"... Og sådan tror jeg han har det lige nu. Så jeg lader ham brumme i fred, få lidt luft, og se aaaalt det fodbold han har lyst til. Tro mig, jeg tager revance. Jeg skal se ALLE de tøsede serier på hæj volumen, så han synes de er lige så trælse at høre på, som jeg synes om Flemming Toft Måske det skal være gilmore girls? Overvejer at købe hele boxen og kalde dét sommerferie

Jeg er NÆSTEN færdig med opgaven, afleverer i morgen, og så er der "ferie" med arbejde.. Det bliver godt!!

Anmeld

30. juni 2010

businesstigger

kitty skriver:

Du har fanget den teori jeg prøver at leve efter lige for tiden (Jeg sidder omringet af teorier med eksamen, det er dybt go'nat )

Men ja, jeg prøver virkelig at forklare ham, at det ér ham jeg elsker, han er ikke mindre værd eller mindre dejlig af den grund at han desværre bærer rundt på møget, og han er ikke skyld i noget, selvom det jo er svært at sige, for rent logisk jo; så er det jo hans skyld. Men det ér et fælles projekt, og jeg ville ikke gå gennem den her kamp med nogen anden.

For at vende den om, så ved jeg godt hvor minialt odtagelig jeg selv er for den slags kommentarer, når jeg selv føler mig helt forkert. Så tlnker jeg bare "luk skuffen, du mener det jo ikke alligevel"... Og sådan tror jeg han har det lige nu. Så jeg lader ham brumme i fred, få lidt luft, og se aaaalt det fodbold han har lyst til. Tro mig, jeg tager revance. Jeg skal se ALLE de tøsede serier på hæj volumen, så han synes de er lige så trælse at høre på, som jeg synes om Flemming Toft Måske det skal være gilmore girls? Overvejer at købe hele boxen og kalde dét sommerferie

Jeg er NÆSTEN færdig med opgaven, afleverer i morgen, og så er der "ferie" med arbejde.. Det bliver godt!!

Det er lige præcis sådan man har det når man er i hans sko - at lige meget hvor mange pæne ting man hører tænker man bare "jaja den er god med dig!". Så du må gentage det lidt ind i mellem Flemming Tofts talestrøm så det måske langsomt begynder at sive ind. Man bearbejder ting i forskelligt tempo og han skal nok blive god igen med lidt tid og .

Personligt synes jeg at det lyder som en fantastisk gave til dig selv med hele Gilmore Girls - jeg har selv alle sæsonerne fordi det bare  er en super god og underholdende serie!

Jeg håber at opgaven bliver færdig og at den er blevet god nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.