Hold op, jeg synes det er en mærkelig tid vi går igennem herhjemme! Der går op og ned i humøret, og det går desværre ud over forholdet. Kæresten er som en arrig bjørn, der går og brummer over alt, fordi behandlingen og svarene derfra desværre ikke alle har været for gode.. Og jeg går som en lille mus, der prøver ikke at forstyrre bjørnen på nogen måde.. For jeg ORKER ikke endnu et møgfald! Jeg VED godt det ikke har noget med mig at gøre, når han brøler så højt at vinduerne rystes løse af karmene..
Han er SÅ ked af, at det er ham der "bærer" problemet og handicappet, og hvor ville jeg gerne lettet byrden for ham, og tage læsset... Men det kan jeg ikke! Øv, hvor giver det en dårlig stemning! Jeg siger ikke han bærer hele skylden, men minimum 85% 
Jeg sidder selv herhjemme med eksamnesopgave, der bare slet slet ikke går som det skal.. Jeg kan ikke samle mig om det, og det bliver noget overfladisk vås... Men jeg forsøger, og det er vel godt nok.. Så må det briste eller bære..
Det er også en mærkelig tid, fordi jeg venter på min mens, uden nogen form for tiltro til, at jeg kan være blevet gravid denne måned.. Jeg har 110% mistet troen på, at vi kan "lave" babyen selv... Jeg er stået helt af, og er fuldstændig kold.. Og det er virkelig en mærkelig følelse, når vi i 2½ år har forsøgt, og jeg hver måned har brugt et utal af tests, for "tænk nu hvis"... Den følelse er forsvundet som dug for solen. Måske er det meget godt, for jaja, "det sker når du mindst tænker på det".. Men behøver man at miste troen helt?
Jeg føler vi står på et busstoppested, og at bussen er meget forsinket... At vi venter på behandlingsbussen, og den kommer ikke på det tidspunkt vi troede.. Vi ved faktisk ikke, hvornår den har tænkt sig at holde ind.. Og imens kan vi så stå og vente, og vente, og vente lidt mere, og blive mere og mere irriterede. Både på bussen og på hinanden...
Jeg er træt af at være irriteret, at være den stille mus og af at være barnløs.. Men jeg bestemmer jo nok ikke selv, hvornår det holder op...
Jeg ved ikke, hvad jeg vil med det her.. Bare tømme hovedet tror jeg...