blir spændende og se hvor mange af hver køn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

IAH

Diana... skriver:

Ej kan de se det så tidligt. Stort tillykke med den lille dreng. 

Jeg var også overrasket over, at fødselslægen ku se det. Men åbernbart kan der ses nogle bittesmå testikler allerede der.

Jeg var til nakkefold i går (som gik supergodt). Scannningssygeplejersken på Riget spurgte, hvilken fødselslægeklinik jeg havde besøgt og da jeg fortalte at det var Lillian Skibsted, sagde hun at det sikkert nok var rigtigt nok fordi Lillian er så dygtig. Så hvis I skal til privatscanninger og bor i Kbh, vil jeg da anbefale hendes klinik.

Hvis det senere skulle vise sig at være en pige, er det også helt ok.. Ligenu er det i hvertfald skægt at pusle lidt med valg af drengenavn.

Og i dag går jeg ud og køber en lille babyting for at fejre at jeg er helt fremme i uge 13 og at nakkefolden var så fin - nu tør jeg godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Diana...

IAH skriver:

Jeg var også overrasket over, at fødselslægen ku se det. Men åbernbart kan der ses nogle bittesmå testikler allerede der.

Jeg var til nakkefold i går (som gik supergodt). Scannningssygeplejersken på Riget spurgte, hvilken fødselslægeklinik jeg havde besøgt og da jeg fortalte at det var Lillian Skibsted, sagde hun at det sikkert nok var rigtigt nok fordi Lillian er så dygtig. Så hvis I skal til privatscanninger og bor i Kbh, vil jeg da anbefale hendes klinik.

Hvis det senere skulle vise sig at være en pige, er det også helt ok.. Ligenu er det i hvertfald skægt at pusle lidt med valg af drengenavn.

Og i dag går jeg ud og køber en lille babyting for at fejre at jeg er helt fremme i uge 13 og at nakkefolden var så fin - nu tør jeg godt.

Ej det er da lidt spændende og se når du kommer længere frem om det så er en pige. 

En her inde fra fik også atvide meget tidligt at det var en pige men det blev så en dreng men det skulle vist også være svære at se piger end drenge fordi de er typisk lidt hævet 

Ej hvor godt det hele var som det skulle være det jo bare super. 

Jeg glæde mig godt nok også til den scanning 

Anmeld

8. juli 2010

TinaN

vores datter har bestilt en lillesøster... men helt ærligt er vi ligeglade for har også en af hver, godt nok er drengen jo bonus men stadig en del af børneflokken, og ikke "kun" vedhæng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.