blir spændende og se hvor mange af hver køn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Lene76

syntes nemlig alle får drenge pt...... så lad os håber at der osse kommer en del piger.

jeg selv er ligeglad hva køn har 1 af hver, mit ønske er bare et sundt og rask barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Mettemus

Ja det blir lidt sjovt - vi må lave en afstemning når vi kommer længere hen så vi kan se hvad der gemmer sig i maverne.

Jeg ønsker mig også bare et raskt barn. Min bedstemor har tilgengæld bestilt en pige (vi er kun to piger og rigtig mange drenge i vores familie), så jeg har lovet at bage så godt jeg kan

Anmeld

29. juni 2010

piadas

Lene76 skriver:

syntes nemlig alle får drenge pt...... så lad os håber at der osse kommer en del piger.

jeg selv er ligeglad hva køn har 1 af hver, mit ønske er bare et sundt og rask barn

Det er lidt sjovt, du skriver det, for jeg synes alle, jeg kender, har fået piger på det sidste, så jeg har en ide, om at vi alle render rundt med drenge i vores maver, for det plejer vel at skifte lidt!

Jeg har også selv en af hver i forvejen, så jeg er også fuldstændig ligeglad, bare bebsen er sund og rask!

Knus Pia 9+2

Anmeld

29. juni 2010

IAH

Min niece på 3 år siger at jeg skal få en dreng for hun er rigtig træt af sin lillesøster på 5 mdr.

Selv er jeg ligeglad - igen bare sund og rask.

Anmeld

30. juni 2010

DK

Alle i min familie har "bestilt" en dreng, da der i den nye generation er 7 piger og kun 2 drenge.

Mikkel og Kirstine vil vist helst have det er en lillesøster.

Jeg er nået dertil at jeg er HELT ligeglad bare den er rask. Jeg var lykkelig dengang jeg fandt ud af Kirstine var en pige, men jeg var så ung dengang og kunne slet ikke forstille mig at barnet ikke ville være sundt og raskt. Det kan jeg desværre sagtens forstille mig denne gang, så jeg krydser bare fingre for at det er en helt almindelig baby vi får! 

Anmeld

30. juni 2010

PeruBaby

Ja, om det bliver en dreng eller pige diskuteres vel altid. Her kommer ideerne fra vores familie..

Min kæreste har for nyligt drømt at det ville blive en dreng, men han har tidligere sagt at han havde forestillet sig at vi skulle have en lille pige sammen

Hans ene søn har - allerede inden vi overhoved havde tænkt på at få et barn sammen - bestilt en lillesøster, "da jeg jo allerede har en lillebror, Christina!"... som han tålmodigt forklarede mig som kun en (dengang) 8-årig kan gøre det. Ha, ha, ha, ha...

Jeg har en ide om at det kunne blive en pige, men det er egentlig bare fordi vi er rigtig mange kusiner i min familie og jeg kun har én fætter

I sidste ende er det jo bare at vente og se hvad det bliver… vi venter i hvert fald spændt på det lille vidunder

Christina (10+2 ifølge lægen)

Anmeld

30. juni 2010

IAH

Jeg er på drengeholdet...

Jeg blev scannet i dag. Jeg får en masse ekstra scanninger på hospitalet. Det var for at se, hvor langt jeg præcis er henne, så det skulle bare være en lille hurtig scanning.

Men lægen spurgte om vi ville vide kønnet!! Så jeg fik at vide, at vi  venter en sund dreng med en fin nakkefold og en god størrelse...   

Anmeld

2. juli 2010

Lene76

IAH skriver:

Jeg blev scannet i dag. Jeg får en masse ekstra scanninger på hospitalet. Det var for at se, hvor langt jeg præcis er henne, så det skulle bare være en lille hurtig scanning.

Men lægen spurgte om vi ville vide kønnet!! Så jeg fik at vide, at vi  venter en sund dreng med en fin nakkefold og en god størrelse...   

hehe så blir din niece da glad.....

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Uhh ja det er spændende her har hele familien bestilt en pige da vi har en dreng i forvejen min mand vil også gerne havde en pige. 

Men jeg er lige glad nu skal jeg lige vende mig til graviditeten først.

Håber bare det bliver en sund lille lækker bebs. 

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

IAH skriver:

Ej kan de se det så tidligt. Stort tillykke med den lille dreng. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.