Hej Piger!!!
Jaah så fik jeg endelig meldt på på et yogahold for gravide!!! 
Det har været min mening hele tiden, og især efter, at det gik op for mig, at man åbenbart har skåret fødselsforberedelserne væk på Hvidovre Hospital, så blev det lige pludselig endnu mere vigtigt for mig!!!
For jeg må indrømme, at jeg liiiiige fældede en lille tårre, da jordemoderen fortalte mig i telefonen, at de desværre ikke oprettede fødselshold længere....!! For hjælp altså.... hvad med os førstegangsfødende, som INGEN idé har om, hvad der venter os....??? Jeg kunne da i hvert fald godt have brug for et par fif, gode råd, erfaringer osv, så jeg kunne føle mig bare en lille smule rustet til fødslen!!!
Min søster var bare SUPER glad for gravidyoga, og sagde, at det var klart dér, hun havde fælt sig allermest klar til at se fødslen i øjnene, så det ville hun jo selvfølgelig anbefale mig!!! 
Da jeg så her for et par uger siden begyndte at undersøge de forskellige muligheder, gik det op for mig at jeg måske var lige en anelse for sent ude... i hvert fald, var der bare slet ikke nogle ledige hold tilbage.... GISP, SUK... hvad sku jeg sååå gøre???
Heldigvis fandt jeg ud af idag, at de det sted, som min søster gik, har nogle hold til august, som er intensive, og derfor er det 2 gange om ugen i stedet for 1 gang om ugen....!! Jeg kan dermed tage hele kurset på kun 1 måned, og kan sagtens nå det inden jeg kommer for tæt på fødslen..... jubiiii 
Hvad gør I andre??? Har I meldt jer til noget??? Eller er I bare total klar til at bringe jeres lille guldklump til verden??? 
Håber I alle nyder det deeejlige danske sommervejr og viser jeres smukke maver frem i fint sommertøj 
Mange
fra Lea