Nyt sted for vores br.fest...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Rasmine

Se lige hvad vi har fundet:
http://www.laden-vesbaek.dk/169-selskabslokale_ves baek_eksklusivt_udlejningslokale.htm

Kan man ikke godt tillade sig at afbestille det andet sted, som vi har booket til vores bryllupsfest?
-Der er jo over 1 år til.

Det ærgrede os bare så meget at vi skulle betale kassen for at få nogenlunde god vin det 1. sted.
Nu skal vi bare have fundet en kok, men der er jo god tid. Glæder mig bare sindssygt meget nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Loggidut

det var godt nok billigt! og det ser lækkert ud...afbestil da det andet med det vuns! :D

Anmeld

23. juni 2008

Rasmine

Ja, det mega billigt.
Og det andet sted skulle musikken stoppe kl. 1.30, her kan vi skyde den af hele natten.
Har talt med dem idag, og der er ledigt næste år.

Glæder mig bare helt vildt nu.

Sloggi, hvad er det for nogen invitationer du har lavet?
-er det sådan noget klippe og klistre selv?

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

Hvor sjovt det er min onkel der bor der, og det er der Dennis og jeg har overvejet at holde vore bryllup når vi skal i kirken og velsignes :D

-Nadia

Anmeld

23. juni 2008

Rasmine

Hvad Nadi? Hedder hans kone Helle? Spøjst, kom lige i tanke om at Dennis' søstre jo så må være Mireille og Malene?

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hvad Nadi? Hedder hans kone Helle? Spøjst, kom lige i tanke om at Dennis' søstre jo så må være Mireille og Malene?[/citat] Jep Onkel Anders og Helle :) Og ja Mireille og Malene er mine svigerinder (L)

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

Hvorfor kom du til at tænke på det egentligt?

Anmeld

23. juni 2008

Rasmine

Fordi jeg så en dødsannonce i avisen, som måske kunne være Dennis' mor. Og så kom jeg til at tænke på at Berit ofte omtalte de "tøser". Og så gik lyset lige op for mig. Lille verden, hva? :)

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

Hehe, ja det er en lille verden. Hvis det var i ugeavisen du læste den, så er det Dennis' mor. Dte er sjovt som pæren pludselig bliver tændt hva ;)

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Ja, det mega billigt.
Og det andet sted skulle musikken stoppe kl. 1.30, her kan vi skyde den af hele natten.
Har talt med dem idag, og der er ledigt næste år.

Glæder mig bare helt vildt nu.

Sloggi, hvad er det for nogen invitationer du har lavet?
-er det sådan noget klippe og klistre selv?

mine invitationer....

lad mig forklare...

i netto har de et mærke for tiden som hedder ART COLLECTION, man kan få en masse flotte ting til at dekorere invitationer med.
jeg købte håndlavet papir, og kuverter, i sådan noget kraftigt håndlavet blødt papir, lækkert!
så printede jeg lidt billeder ud, og lavede selve invitationen på papir, som blev klippet med en bølgesaks...aj det er sgu for omfattende det her, det var så nemt at lave., men så svært at forklare...jeg tager lige lidt billeder, og smider på mit album...er det ok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.