Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadi skriver:Sådan er et altid. Der gik et år inden jeg gik til læg og fandt ud af at jeg havde en galdesten og at den skulle fjernes + min galdeblære 8(Hva så skal du have fjernet mandler?? Eller får du bare penicillin?God bedring søde :)-Nadia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Siber skriver:bette pus da! Det var sku ærgeligt vi ikke fik sprittet de mandler ordentligt af 8DI gang med den pencelin, og god bedring til dig søde ven!Knus Siber
ka li ja skriver:så der er ikke noget at sige til jeg har haft ondt siden torsdag!!!det har trukket sig helt op i højre øre, og mine tænder i højre side er helt ømme...så nu blev jeg sat på penicilin kur. så må vi håbe det virker hurtigt!!hvorfor tog jeg ikke bare til lægen i fredags i stedet for det rod her!
birgittemarie skriver:Se bare, du var jo et lille, bitte skind (L) Stakkels dig og god bedring!!Knus fra Birgitte - med stor respekt for din party ånd, der trodsede sygen for at deltage i sydhavsfesten!!
ka li ja skriver:ved du hvad du.:D de 3-4 genstande jeg fik, ville nok ikke lave om på min "brandert" om jeg så havde taget penicilin.....mine mandler tillod ikke at indtage mere af det stads........
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128