Hvornår fødte du dit 2.barn - afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

piadas skriver:

Hmmm, det her gider I nok slet ikke høre! Fødte første barn 42+5 og andet barn 42+1, så jeg gik laaang tid over

Jeg krydser fingre for jer og sender en masse vestøv i jeres retning!

Knus Pia 9+2

Nej, du har ret - det gider vi sleeeet ik høre på! Haha

Howly movly - det var godt nok længe du gik over tid begge gange.... Må da næsten håbe, at nr. 3 ikke er så længe undervejs

Det er sjovt at se hvornår folk har født deres børn... Men umiddelbart ser det ud til at hvis man er gået meget over tid med nr. 1, gør man det også med nr. 2 - og omvendt hvis man ikke er gået ret lang tid over med nr. 1, bliver nr. 2 ala det samme. Det er jo så et plus for mit vedkommende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Anne85

zille_87 skriver:

Fødte første gang 40+0

Anden gang 39+4

Håber ikke jeg går over tid denne gang.

Se det er tal man kan bruge til noget

Anmeld

29. juni 2010

Anne85 skriver:

Se det er tal man kan bruge til noget

Jep!

Anmeld

29. juni 2010

piadas

Mathildesmor skriver:

Nej, du har ret - det gider vi sleeeet ik høre på! Haha

Howly movly - det var godt nok længe du gik over tid begge gange.... Må da næsten håbe, at nr. 3 ikke er så længe undervejs

Det er sjovt at se hvornår folk har født deres børn... Men umiddelbart ser det ud til at hvis man er gået meget over tid med nr. 1, gør man det også med nr. 2 - og omvendt hvis man ikke er gået ret lang tid over med nr. 1, bliver nr. 2 ala det samme. Det er jo så et plus for mit vedkommende 

Jeps, man kan godt ane et mønster i det hele. Jeg sætter heller ikke næsen op efter noget som helst denne gang! Så jeg regner med at gå mindst 14 dage over igen, så kan jeg da ikke blive skuffet! Meeen det ved jeg godt, jeg siger nu, men når jeg når terminsdatoen, er jeg garanteret lige så utålmodig som alle andre!

Anmeld

29. juni 2010

Nanna1985

Før terminen, det er dog osse lidt snyd, da jeg blev sat igang

Håber fødslen snart går igang.. Kan godt forstå du er utålmodig..!!

Anmeld

29. juni 2010

Nanna1985 skriver:

Før terminen, det er dog osse lidt snyd, da jeg blev sat igang

Håber fødslen snart går igang.. Kan godt forstå du er utålmodig..!!

Ja, den gælder ikke i afstemningen

Jeg er faktisk så utålmodig, at jeg har været helt trist og træt af det hele idag. Tror simpelthen det er uvisheden om, at jeg ike ved hvor længe jeg skal gå. Jeg håber sådan at der sker noget i nat, men tør næsten ikke håbe i frygt for at blive skuffet

Havde aldrig i min vildeste fantasi troet, at jeg nærmest kunne blive helt "depressiv" over at jeg er gået kun et par dage over tid - meget mystisk, sådan havde jeg det slet ikke første gang.... Men det kan være at en god nattesøvn hjælper

Anmeld

29. juni 2010

Nanna1985

Mathildesmor skriver:

Jeg er faktisk så utålmodig, at jeg har været helt trist og træt af det hele idag. Tror simpelthen det er uvisheden om, at jeg ike ved hvor længe jeg skal gå. Jeg håber sådan at der sker noget i nat, men tør næsten ikke håbe i frygt for at blive skuffet

Havde aldrig i min vildeste fantasi troet, at jeg nærmest kunne blive helt "depressiv" over at jeg er gået kun et par dage over tid - meget mystisk, sådan havde jeg det slet ikke første gang.... Men det kan være at en god nattesøvn hjælper

Kan sgu godt følge dig.. Jeg gik 8 dage over tid første gang..!!

Var bare glad for at jeg ik skulle gå over denne gang..

Håber virkelig at der snart sker noget og i morgen vil din dag sikkert være bedre end i dag

Anmeld

29. juni 2010

L-Mortil3

Mathildesmor skriver:

>Sig mig lige Her sad jeg og tænkte at nu føder Corinna, efter en god omgang hjemmegjort hindeløsning, men nix Så er det en aftale Jeg kommer og gasser hende ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.