Hvornår fødte du dit 2.barn - afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

lærkes_mor skriver:

Ja det gjorde jeg..

var ellers ret sikker på at føde før uge 41+0, for synes at have hørt at det er førstegangs fødende der går mest over tid?

Men da jeg nåede dagen uge 41+0 kunne jeg godt mærke det ikke ville ske noget.... og ihh hvor var det træls at nå lige netop den dag

Men ud kom han uge 41+5... 52 cm og 3460 gram....

Glæder mig til at høre hvornår du har født

Ja, andre ville nok sige: "Nåh ja, 5 dage fra eller til" - men som højgravid der har passeret terminsdatoen er "5 dage fra eller til" bare ikke ligegyldigt! Puha, der tæller hvert et minut nærmest, hahaha

Jeg fødte også min datter da jeg var 40+3, og jeg kan godt mærke på mig selv, at jeg bliver skuffet, hvis ikke lillesøster kommer ud inden imorgen hvor jeg igen er 40+3.......SUUUUUUK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Sara.

Mathildesmor skriver:

Ja, andre ville nok sige: "Nåh ja, 5 dage fra eller til" - men som højgravid der har passeret terminsdatoen er "5 dage fra eller til" bare ikke ligegyldigt! Puha, der tæller hvert et minut nærmest, hahaha

Jeg fødte også min datter da jeg var 40+3, og jeg kan godt mærke på mig selv, at jeg bliver skuffet, hvis ikke lillesøster kommer ud inden imorgen hvor jeg igen er 40+3.......SUUUUUUK

Ja lige præcis....

"Han kommer jo inden for 14 dage" - OG HVAD SÅ?! HAN SKAL KOMME NU!!!!!! kan jeg huske jeg tænkte....

Forstår dig godt.. krydser fingre for at lillesøster vælger at komme meget meget snart, helst i dag

Anmeld

29. juni 2010

mortilsofieogsara

jeg fødte den først i  40+6 og den anden i  40+5

Anmeld

29. juni 2010

Lulle25

I gider nok ikke høre det for jeg fødte nr. 1  38+2, nr. 2 37+4 og nr. 3 37+6. Held og lykke til jer der venter

Anmeld

29. juni 2010

ChatH

Mathildesmor skriver:

Jeg er idag 40+2 og jeg skal virkelig ikke lægge skjul på, at utålmodigheden trænger sig på! Gud hvor føles dagene som evigheder lige pt.

Jeg fødte Mathilde da jeg var 40+3 (gik i fødsel da jeg var 40+2), så det er "jo idag", hvis vi skal gentage succen

Håber I gider bruge 2 sek. på at stemme!

God dag til jer alle.

Uhh følger lidt med selvom jeg er langt fra termin. fødte pigerne i 37+5 og håber på ikke at gå overtid med illebror denne gang

Anmeld

29. juni 2010

zille_87

Fødte første gang 40+0

Anden gang 39+4

Håber ikke jeg går over tid denne gang.

Anmeld

29. juni 2010

mortilsofieogsara skriver:

jeg fødte den først i  40+6 og den anden i  40+5

Ok, det var meget tæt på hinanden :-)

Anmeld

29. juni 2010

Lulle25 skriver:

I gider nok ikke høre det for jeg fødte nr. 1  38+2, nr. 2 37+4 og nr. 3 37+6. Held og lykke til jer der venter

Det var tidligt alle gange, men de ligger alligevel tæt på hinanden...

Anmeld

29. juni 2010

piadas

Hmmm, det her gider I nok slet ikke høre! Fødte første barn 42+5 og andet barn 42+1, så jeg gik laaang tid over

Jeg krydser fingre for jer og sender en masse vestøv i jeres retning!

Knus Pia 9+2

Anmeld

29. juni 2010

twinboys

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust sender lidt ve-støv afsted...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.