Nægter at tage natflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Dictes mor

Valle81 skriver:

Ej hvor dejligt:0)

Ja de skal lige vænne sig til den:0)

nej de sælger kun Hipp i Føtex og i Bilka her i Viobgr, jeg har ikke set det andre steder:0) Det er virkelig et super mærke, kan kun stærkt anbefale det  - økologisk og lækkert:0)

Det lyder som om, jeg lige skal en tur i Bilka.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Valle81

Dictes mor skriver:

Ja eller nogen form for flaske i det hele taget. Jeg har været bange for, at jeg ikke helt har nok til Dicte om aftenen, så jeg har prøvet på at give hende lidt erstatning i en flaske, men så snart sutten fra flasken kommer i munden på hende, går hun i baglås og kæmpe sit bedste for at få den ud af munden, og så græder hun og kæmper for at komme væk fra den, og hun falder ikke til ro, før hun får lov at sutte hos mig igen. Altså, hvordan skal jeg lære hende at spise andet end brystmælk hos mig, hvis hun stejler hver gang vi prøver?

Hov - jeg tror bestemt den fra Arla er lige så godt som alt mulig andet:0)

Da jeg fik min datter sagde min SP dengang at uhh hun synes jeg skulle vælge noget andet end Hipp - det sagde jeg til hende at det var ljeg ligeglad med for jeg VILLE have det økologiske:0) Det var som om hun ikke syntes det var ok.

Nu med Anton har jeg en anden SP og da jeg sagde han fik Hipp sagde hun super duper - det er fuldstændig lige så godt som Nan og Allomin -det har bare den ekstra bonus at det er øko:0)

Og så var jeg glad:0)

Anmeld

14. juli 2010

Dictes mor

Valle81 skriver:

Hov - jeg tror bestemt den fra Arla er lige så godt som alt mulig andet:0)

Da jeg fik min datter sagde min SP dengang at uhh hun synes jeg skulle vælge noget andet end Hipp - det sagde jeg til hende at det var ljeg ligeglad med for jeg VILLE have det økologiske:0) Det var som om hun ikke syntes det var ok.

Nu med Anton har jeg en anden SP og da jeg sagde han fik Hipp sagde hun super duper - det er fuldstændig lige så godt som Nan og Allomin -det har bare den ekstra bonus at det er øko:0)

Og så var jeg glad:0)

Det er jo en jungle at finde det rigtige. Den eneste grund til at jeg valgte Arlas var fordi den så var dansk, jeg ved ikke hvorfor, det stoler jeg bare mere på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.