Ny herinde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

marhemor

Henriette22 skriver:

Hej alle smukke gravide !!

Jeg er helt ny herinde, så jeg sidder og prøve og finde ud af hvordan denne side hænger sammen.

indtil videre virker det jo som en meget genial side hvor vi mødre kan komme i kontakt med hinanden.

Er der nogen gode forslag til hvad man evt. skal gøre herinde for at komme i god kontakt med jer andre?

Jeg er gravid i 23. uge og er sat til den 23. okt. JEG GLÆDER MIG MEGET!! - Lige pt går jeg desværre sygemeldt da jeg har tegn på bækkenløsning. Men udover det, så har jeg det rigtig godt.

Jeg håber alle i andre nyder jeres graviditet og børn

KNUS Henriette ..

Velkommen hertil

Håber at du bliver rigtig glad for siden, det er en skøn side, hvor man især kan komme af med sine frustrationer. Jeg nyder det, som førstegangsgravid, at der er nogle erfarne mødre man kan spørge til råds

marhemor 23+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Henriette22

Patrick07 skriver:

Vi fik det og vide ved en fostervandsprøve.. ellers tror jeg egentlig ikke vi ville vide det denne gang hehe.. men nu kunne vi være 100% sikker på hvad køn det er så det var bare mega lækkert

Oki vil du så have en 3d/4d scanning eller vælger du bare at vente til det lille vidunder kommer ud ??

Jeg er meget meget nysgerrig med om det er en dreng eller pige men jeg tror ikke jeg vil lade mig selv betale for en scanning som egentlig et eller andet sted er "lige gyldigt" så vil jeg hellere bruge pengene på noget andet til den lille. der er jo nok af ting man skal købe nu her hihii..

Hvis det ikke var så dyrt kunne jeg godt ha fundet på det men det er da også dejligt at ha noget at glæde sig til <3

Anmeld

29. juni 2010

Patrick07

Henriette22 skriver:

Jeg er meget meget nysgerrig med om det er en dreng eller pige men jeg tror ikke jeg vil lade mig selv betale for en scanning som egentlig et eller andet sted er "lige gyldigt" så vil jeg hellere bruge pengene på noget andet til den lille. der er jo nok af ting man skal købe nu her hihii..

Hvis det ikke var så dyrt kunne jeg godt ha fundet på det men det er da også dejligt at ha noget at glæde sig til <3

Sådan har jeg det præcis også.. bare bare det er en sund og rask guldklump der kommer ud af det, så er "alt andet" lige meget ja og så har i da også det og gå og glæde jer til selv om det ville være rart og vide om det var lyserrød eller blå der skulle købes

Anmeld

29. juni 2010

Henriette22

Patrick07 skriver:

Sådan har jeg det præcis også.. bare bare det er en sund og rask guldklump der kommer ud af det, så er "alt andet" lige meget ja og så har i da også det og gå og glæde jer til selv om det ville være rart og vide om det var lyserrød eller blå der skulle købes

ja det vigtigste er at barnet er sundt og rask <3 hihii

Og jaaa, det ku sku være hyggeligt at vide om man sku gå ud og købe en masse kjoler eller en masse superman tøj ;D tihii..

Men det blir da spændene med en 2'er !!

Anmeld

29. juni 2010

Patrick07

Henriette22 skriver:

ja det vigtigste er at barnet er sundt og rask <3 hihii

Og jaaa, det ku sku være hyggeligt at vide om man sku gå ud og købe en masse kjoler eller en masse superman tøj ;D tihii..

Men det blir da spændene med en 2'er !!

ja det bliver godt nok helt vildt.. kan slet ikke vente.. og er sikker på Patrick bliver verdens bedste storebror.. kan bare slet slet ikke forstå at min lille dreng nu skal være storebror.. jamen den har jeg stadig lige lidt svært ved at sluge hehe tænk at det er 3 år siden man selv ventede sin 1. baby uhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.