Ny herinde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Henriette22

Hej alle smukke gravide !!

Jeg er helt ny herinde, så jeg sidder og prøve og finde ud af hvordan denne side hænger sammen.

indtil videre virker det jo som en meget genial side hvor vi mødre kan komme i kontakt med hinanden.

Er der nogen gode forslag til hvad man evt. skal gøre herinde for at komme i god kontakt med jer andre?

Jeg er gravid i 23. uge og er sat til den 23. okt. JEG GLÆDER MIG MEGET!! - Lige pt går jeg desværre sygemeldt da jeg har tegn på bækkenløsning. Men udover det, så har jeg det rigtig godt.

Jeg håber alle i andre nyder jeres graviditet og børn

KNUS Henriette ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Slettet

Hej Henriette.

Velkommen her i terminsgruppen! ...Jeg tror du har gjort det helt rigtigt mht. at få kontakt og så gælder det jo ellers bare om, at blande dig når du har noget på hjertet

Anmeld

29. juni 2010

Henriette22

Tusind tak for dit svar

Og du kan tro jeg vil begynde at blande mig herinde ;D hygger mig allerede ved denne side. der er jo en masse man har noget til fælles med så det er kun dejligt!

Knus

Anmeld

29. juni 2010

Patrick07

Hejsa.. ville bare lige sige velkommen til vores SUPER oktober gruppe  og tillykke med maven!!

Anmeld

29. juni 2010

Henriette22

Tusind tak skal du ha'

Rigtig sødt af dig at skrive !!

Hvor gammel er din skønne dreng??

Kram

Anmeld

29. juni 2010

Patrick07

Henriette22 skriver:

Tusind tak skal du ha'

Rigtig sødt af dig at skrive !!

Hvor gammel er din skønne dreng??

Kram

Jamen ham på billede er lige blevet 3 år.. skal starte i børnehave til August.. uhh det bliver så spændende

Også har vi en lillebror i maven som gerne skulle komme ud og se dagens lys d. 4 Oktober

Anmeld

29. juni 2010

Henriette22

Patrick07 skriver:

Jamen ham på billede er lige blevet 3 år.. skal starte i børnehave til August.. uhh det bliver så spændende

Også har vi en lillebror i maven som gerne skulle komme ud og se dagens lys d. 4 Oktober

eeej hvor er det dejligt at høre. det er en skøn alder, 3 år. arbejder selv i børnehave med børn fra 3 år. de er så herlige og sikken en livsglæde

Jamen så er vi jo sat til samme måned !! hvor spændene. jeg har terminsdato d. 23. okt.

Anmeld

29. juni 2010

Patrick07

Henriette22 skriver:

eeej hvor er det dejligt at høre. det er en skøn alder, 3 år. arbejder selv i børnehave med børn fra 3 år. de er så herlige og sikken en livsglæde

Jamen så er vi jo sat til samme måned !! hvor spændene. jeg har terminsdato d. 23. okt.

Ja jeg nyder ham også bare det bliver man nød til for det bliver ALT ALT for hurtigt store

Årh hvor lækkert læste det lige på din profil.. i ved heller ikke hvad det bliver vel??

Anmeld

29. juni 2010

Henriette22

Patrick07 skriver:

Ja jeg nyder ham også bare det bliver man nød til for det bliver ALT ALT for hurtigt store

Årh hvor lækkert læste det lige på din profil.. i ved heller ikke hvad det bliver vel??

Nej det ved vi desværre ikke, de har ikke kunne se det på scanningerne fordi navlestrengen lå i vejen. Desværre, vi ville ellers gerne vide det

Anmeld

29. juni 2010

Patrick07

Henriette22 skriver:

Nej det ved vi desværre ikke, de har ikke kunne se det på scanningerne fordi navlestrengen lå i vejen. Desværre, vi ville ellers gerne vide det

Vi fik det og vide ved en fostervandsprøve.. ellers tror jeg egentlig ikke vi ville vide det denne gang hehe.. men nu kunne vi være 100% sikker på hvad køn det er så det var bare mega lækkert

Oki vil du så have en 3d/4d scanning eller vælger du bare at vente til det lille vidunder kommer ud ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.