til jer jyder eller andre der har forstand på jylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2008

Siber

ej tøser altså, jeg er jo vant til lugten af fisk, jeg er jo fra Bornholm!

Men tak for de foreløbige tips!

Sommerhuset ligger vidst i Esbjerg, men jeg har også en veninde i Ålborg, så der skal vi nok også forbi og have en overnatning!

Jeg vil også rigtig gerne til Århus, men nu får vi se!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Rasmine

Men Kalaha, du har da ret i at Givskud ikke er langt derfra?

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

nå det var da altid noget jeg fik ret i lidt så!!!
vi har ikke så langt til givskud, så der tror jeg vi skal hen i denne her uge, sammen med min mor for hun har ferie. morten skal alligevel bare læse til eksamen!
tænk at man frivilligt tager sit barn ud af børnehaven for at tage i givskud, selvom vi lige har haf ham hjemme i 8 uger!!! og skal ha ham 4 mere nu når sommerferien begynder!(?)(?)

ahhh det er vel egentlig delvis også min skyld han er til(L)(L)(L)(L)

Anmeld

23. juni 2008

Ny mor

Hey Siber
Jamen, vi har jo lige været ovre på de kanter :)) Kan klart anbefale en tur til Mandø (ligger nær Esbjerg) med traktorbussen. Man kører i vand derovre - Julius synes det var vildt sjovt. Der er også en legeplads derovre og en mølle man kan gå op i. Kig evt. her: http://www.vadehavssafari.dk/
knus Birgitte

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

ka li ja skriver:

Det mener du alligevel ;)

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

Nadi skriver:

ka li ja skriver:

Det mener du alligevel ;)

heheh ja!! men jeg ved ingenting. de kan ha givet mig et hvilket som helst barn på sygehuset og bildt mig ind det var mit!! jeg sov jo ligesom da han kom til verden!!!

Anmeld

23. juni 2008

Siber

Birgitte (ny mor) skriver:

Hey Siber
Jamen, vi har jo lige været ovre på de kanter :)) Kan klart anbefale en tur til Mandø (ligger nær Esbjerg) med traktorbussen. Man kører i vand derovre - Julius synes det var vildt sjovt. Der er også en legeplads derovre og en mølle man kan gå op i. Kig evt. her: http://www.vadehavssafari.dk/
knus Birgitte

Hey Birgitte,

Det må jeg lige tjekke ud! Alma elsker traktorer, så en tur i den ville jo være et hit!

hej hop Siber

Anmeld

23. juni 2008

Plysbjørnen

Hvis i ikke har noget imod lidt kørsel så er der Danfoss Universe ca 3 timers kørsel vil jeg tro... Givskud zoo (mener jeg også ligger i jylland.... Så er der Sommerland Syd... Der er mange ting... Men her var et par idéer...

Anmeld

23. juni 2008

Siber

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Hvis i ikke har noget imod lidt kørsel så er der Danfoss Universe ca 3 timers kørsel vil jeg tro... Givskud zoo (mener jeg også ligger i jylland.... Så er der Sommerland Syd... Der er mange ting... Men her var et par idéer...

tark tark

nu skal vi bare vælge!

Siber

Anmeld

23. juni 2008

Hyner

Sommerland syd ligger i Tinglev og der er også omkring 2½-3 timer kørsel...
Men der er LEGOLAND ved billund der er alt hvad ungerne begærer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.