Har jeg egentligt fortalt om min tossede mand ? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Anja

Han er blevet så utroligt baby-tosset i denne omgang - måske fordi det er en lille prinsesse :P

Han (selvfølgelig sagde jeg ok for det) har købt en lyserød Mammut seng og kommode fra Ikea, samlet det og sat det inde på det nye børneværelse :P:-o

Synes han er lidt tidligt ude, men han glæder sig vist bare. Den anden dag kom han hjem med en lyserød gyngehest !! :))

Jeg griner godt nok rigtigt meget af ham, hvis der kommer en baby med tap ud ! :)) Og så får han travlt i dagene, hvor jeg er på sygehuset, for så må han jo stille alt det lyserøde i garagen og købe nyt, der passer til en dreng :)

Men han er bare så sød (L) Måske er der noget om det med fars pige, for han var slet ikke så babytosset med indkøb, da vi ventede Elias.

Anja 23+6 (tror jeg nok )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Nadi

Nej hvor dejligt (L)

Jeg tror der sker et eller andet med de mænd når de bliver far til en lille prinsesse! Jeg ved ihvartfald at min far er meget mere beskyttende overfo rmig end min lillebror, og min mand bliver også helt anderledes når vi snakker om at få en pige :)

Men hvor er det kært at din mand går så meget op i det, og ja det ville være rimelig morsomt hvis der var tap på når baby kommer ud :))

-Nadia

Anmeld

23. juni 2008

Muffinmus

Ha- hvor sødt... Sådan tror jeg ikke min mand bliver HVIS vi er så heldige at få en pige engang. Han er vist mere til drenge:)

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

hold kæft hvor nuttet:D
han er da bare fo rkær, ja vi må håbe hn ikke lige pludselig udvikler tap, så han skal ud og bytte hihi

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

det er jo skønt, og mammut er bare det lækreste mærke!

selv om jeg er typen der elsker at hamstre brugte ting, der kan bruges igen og igen, så har jeg sgu lavet mange lange øjne efter mammut i ikea...de stole og borde man kan få til det sæt, ja og kommoden...aj mand, det er lækkert.

ja ja, kommer der en dreng, så må du jo bare sige til ham det er en ommer!

Anmeld

23. juni 2008

Ny mor

hmmmm...der sker åbenbart et eller andet med dem, når de skal have en pige...:P Men skønt (L)

Anmeld

23. juni 2008

birgittemarie

Nåårh, hvor er han sød (L) Det lyder til at være og blive en rigtig dejlig graviditet, du der får!
Min Michael var nu ikke specielt oppe at køre over at få en pige, men jeg tror, han vil være det næste gang uanset, hvad vi får, fordi det bliver nummer 2 barn og vi lige som ved, hvad der kommer ud i den anden ende (L)

Ej, jeg bliver næsten små skruk af at høre sådan en dejlig historie...

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.