Baby med høfeber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Dictes mor

Muffi . skriver:

Mine unger har som babyer haft mange forkølelser med helt tyndt vand fra næsen ,, De klør sig i øjnene pga deres tåre kanaler ikke er helt udviklede endnu og der kan sætte sig lidt snask ,(forkølede øjne) Dont worry

Du har ingen anelse om, hvor lettet jeg er. Nu kan jeg med ro i sjælen gå i seng senere uden af skulle ligge og spekulere en masse over det. Tusind tak ska du have!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Lady Marion <3

Dictes mor skriver:

Du har ingen anelse om, hvor lettet jeg er. Nu kan jeg med ro i sjælen gå i seng senere uden af skulle ligge og spekulere en masse over det. Tusind tak ska du have!

Årh det var da så lidt   Sov godt ..

Anmeld

28. juni 2010

Svei

JA! min ældste søn lå og led af birkepollen allergi da han kom til verden...nogle mener at børn der fødes midt i en pollensæson nemmere kan få det...i hvert fald var han meget påvirket og jeg troede bare det var forkølelse så fyldte ham med dråber og saltvand...der gik to år, så fandt vi ud af hvad der var galt og han er meget hårdt ramt den dag i dag, 13 år efter han blev født. Nummer tre har også birkeallergi men han var 3 år før jeg lagde mærke til symptomer..så få det tjekket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.