Baby med høfeber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.632 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Dictes mor

Kan små babyer få høfeber? Dicte er meget snottet, men det er meget tyndt flydende, hun nyser en hel del og prøver hele tiden at pille ved sine øjne. Jeg har selv høfeber, så derfor er jeg lidt obs på det. Jeg håber ikke, at det er det, og hvis det nu er, hvad kan man gøre ved det? Jeg troede jo ikke, at hun ville få det, når nu jeg ammer hende fuldt ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Kan små babyer få høfeber? Dicte er meget snottet, men det er meget tyndt flydende, hun nyser en hel del og prøver hele tiden at pille ved sine øjne. Jeg har selv høfeber, så derfor er jeg lidt obs på det. Jeg håber ikke, at det er det, og hvis det nu er, hvad kan man gøre ved det? Jeg troede jo ikke, at hun ville få det, når nu jeg ammer hende fuldt ud.

det er kun de 3 første mdr at de små er beskyttet ved amning...

hmm... Nikoline fik Clarityn mod nældefeber... giv lægen et kald imorgen... det er jo synd hvis det er det som plager hende...

Anmeld

28. juni 2010

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

det er kun de 3 første mdr at de små er beskyttet ved amning...

hmm... Nikoline fik Clarityn mod nældefeber... giv lægen et kald imorgen... det er jo synd hvis det er det som plager hende...

Jeg ringer til dem imorgen, for hvis det plager hende bare halvt så meget som det gør mig, så kan jeg godt forstå at hun græder, lille stakkel.

Anmeld

28. juni 2010

Lady Marion <3

Vores læge siger at det kan de ikke ,, det vil vise sig som astma hvis de er allergikere som baby

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Muffi . skriver:

Vores læge siger at det kan de ikke ,, det vil vise sig som astma hvis de er allergikere som baby

altså alt slags allergi?

Nikoline har allergi overfor æg, men det har aldrig lignet astma

Anmeld

28. juni 2010

Lady Marion <3

Ni-ko-li-ne skriver:

altså alt slags allergi?

Nikoline har allergi overfor æg, men det har aldrig lignet astma

Nej ved hø feber   Alexander kan også sagtens få allergi hvis han får pencellin ,,  Men hø feber kan de ikke få allerede , det vil vise sig som astma .

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Muffi . skriver:

Nej ved hø feber   Alexander kan også sagtens få allergi hvis han får pencellin ,,  Men hø feber kan de ikke få allerede , det vil vise sig som astma .

nårh okay... :0) der er bare ofte lige så mange meninger om en sag som der er læger:0)

Anmeld

28. juni 2010

Lady Marion <3

Ni-ko-li-ne skriver:

nårh okay... :0) der er bare ofte lige så mange meninger om en sag som der er læger:0)

Så absolut

Anmeld

28. juni 2010

Dictes mor

Muffi . skriver:

Det er jeg virkelig glad for at høre! Jeg håber, at det er rigtigt, og det har så bare er en forkølelse.

Anmeld

28. juni 2010

Lady Marion <3

Dictes mor skriver:

Det er jeg virkelig glad for at høre! Jeg håber, at det er rigtigt, og det har så bare er en forkølelse.

Mine unger har som babyer haft mange forkølelser med helt tyndt vand fra næsen ,, De klør sig i øjnene pga deres tåre kanaler ikke er helt udviklede endnu og der kan sætte sig lidt snask ,(forkølede øjne) Dont worry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.