Johannas første dag i VS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Siber

vi var på besøg i dag! Det synes hun da bare var fantastisk, legetøj og børn at kravle efter! Vi var der i 2 timer, også var hun mør, så det var lige hjem og putte i barnevognen, og hun gik ud som et lys!

I morgen skal vi afsted igen, også tror jeg at jeg skal gå i et par timer!

Jeg håber ikke at dagen i dag påvirker hendes søvn, men på den anden side, det kan vel ikke blive værre! For for sørensen hvor hun sover dårligt lige pt, hun karter rundt og kravler i søvne, og klynker og har sig - lille pus!

Knus Siber, der egentllig er lidt træt, og burde støvsuge osv - men jeg gider ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

ivfmarie

Fedt nok at den bette var hooked på vs'en! Og tænk sig at du får et par timer for dig selv - helt selv - i morgen! Og by the way - har det så ikke været lørdag? ;) Marie - der egentlig gså burde støvsuge!

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

Hvor dejligt at det gik godt :D Det kunne jo også være at det påvirkede hendes søv i den anden retning, at hun er så mør at det bare er godnat... Man har vel lov at håbe ik' ;) Held og lykke imorgen :) -Nadia

Anmeld

23. juni 2008

Siber

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Fedt nok at den bette var hooked på vs'en! Og tænk sig at du får et par timer for dig selv - helt selv - i morgen! Og by the way - har det så ikke været lørdag? ;) [rød]Jo og jeg forstår det ikke:P[/rød] Marie - der egentlig gså burde støvsuge! [/citat]

Anmeld

23. juni 2008

Anja

Lækkert med en god start :)

Vi skal på intro besøg hos Elias kommende dp i morgen, det er jeg også meget spændt på.

Anmeld

23. juni 2008

Plysbjørnen

Du kan være så heldig at hun begynder at sove som en sten...

Laura har ikke på noget tidspunkt sovet igennem, men de sidste 5 dage har hun sovet fra kl 20 til ca 7:00... Bortset fra i nat hvor hun vågnede 2 gange det må have været fordi hun vidste at jeg skulle op kl 4:30

Anmeld

23. juni 2008

Marco2

Hvor er det fedt at det er gået godt.

Vi havde også første rigtige dag idag, hvor vi var derovre i et par timer. Og det gik også bare super. Emily bemærkede overhovedet ikke jeg var der. Kravlede ind i puderummet med en af de større piger, og senere kørte hun rundt med en dreng ved navn Valdemar i en trædukkevogn som hun drønede afsted med fra den ene ende til den anden :D

Imorgen skal vi derover fra morgenstunden og hvis hun kan holde sig skal hun være med til at spise derovre.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.