Hva øhh Dorte 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Stumpen

Munder skriver:

Det er da bare fedt, der findes ikke noget værre end at være løbet tør for læsestof.

Med min situation lige nu, er det Danielle der ligger på natbordet. Kan simpelthen ikke overskue andet.

Nej det er klart... Hvad læser du af hendes?? Jeg har omkring 10 af hendes bøger stående, men har ikke læst alle og INGEN af de nyere.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Munder

Stumpen skriver:

Nej det er klart... Hvad læser du af hendes?? Jeg har omkring 10 af hendes bøger stående, men har ikke læst alle og INGEN af de nyere.....

Skriver hun stadig???.

Læser en om nogle tvillinger. Er kun lige startet på den.

Hvilket fører mig til, at jeg faktisk vil trække mig tilbage nu, og se dyner (måske med manden, han kan vel lokkes fra fodboldkampen) Jeg har en hår det i morgen....

Anmeld

28. juni 2010

Stumpen

Munder skriver:

Skriver hun stadig???.

Læser en om nogle tvillinger. Er kun lige startet på den.

Hvilket fører mig til, at jeg faktisk vil trække mig tilbage nu, og se dyner (måske med manden, han kan vel lokkes fra fodboldkampen) Jeg har en hår det i morgen....

Du må sove S-O-V-E godt... Manden min ser også fodbold.. Han kan nemlig to ting på en gang... Se bold og trække torsk i land....

Ja tror da nok hun stadig skriver..... Synes da jeg ser flere nyere titler jeg aldrig har hørt om... Men nu er jeg jo heller ikke en bårk bårk bårk

Anmeld

28. juni 2010

Munder

Stumpen skriver:

Du må sove S-O-V-E godt... Manden min ser også fodbold.. Han kan nemlig to ting på en gang... Se bold og trække torsk i land....

Ja tror da nok hun stadig skriver..... Synes da jeg ser flere nyere titler jeg aldrig har hørt om... Men nu er jeg jo heller ikke en bårk bårk bårk

..... Tak for dejlig underholdning søde!!!!!

Anmeld

28. juni 2010

Stumpen

Munder skriver:

..... Tak for dejlig underholdning søde!!!!!

Lige over....

Over and out...

Anmeld

28. juni 2010

Munder

Stumpen skriver:

Lige over....

Over and out...

kan ikke helt slippe alligevel.....manden taler i fon

Anmeld

28. juni 2010

Stumpen

Munder skriver:

kan ikke helt slippe alligevel.....manden taler i fon

Lad du bare ham tale.....  Så laver han da ikke noget  imens..... Men skal vidst snart selv ud og sm're madpakke... Har to dagvagter de næste to dage...

Anmeld

28. juni 2010

Munder

Stumpen skriver:

Lad du bare ham tale.....  Så laver han da ikke noget  imens..... Men skal vidst snart selv ud og sm're madpakke... Har to dagvagter de næste to dage...

Nope du, når jeg ikke må, må du ikke smøre madpakke. Sådan er reglerne!!!

Anmeld

28. juni 2010

Stumpen

Munder skriver:

Nope du, når jeg ikke må, må du ikke smøre madpakke. Sådan er reglerne!!!

Du glemte at underskrive med

-Dorte 5 år

Anmeld

28. juni 2010

Munder

Stumpen skriver:

Du glemte at underskrive med

-Dorte 5 år

Nååå ja. Men nu er jeg over and out....(manden er nemlig færdig)

Seses forhåbentlig herinde snart igen.'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.