Hva øhh Dorte 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Stumpen

Har du fået fat i Peter James?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Munder

Har du fået fat i Peter James?

Nope, tror ikke jeg tør Er vist lidt en kylling

Anmeld

28. juni 2010

Stumpen

Munder skriver:

Nope, tror ikke jeg tør Er vist lidt en kylling

Ej, den holder  sku ikke... Så må du igang med Sara Blædel, men hop over de første og start med den sidste hun lige har skrevet "hævnens gudinde" Jøsses den var god!!

Er du til bøger som solens folk-serien??

Anmeld

28. juni 2010

Munder

Stumpen skriver:

Ej, den holder  sku ikke... Så må du igang med Sara Blædel, men hop over de første og start med den sidste hun lige har skrevet "hævnens gudinde" Jøsses den var god!!

Er du til bøger som solens folk-serien??

Tror ikke jeg har læst dem. Min første tanke er hulebjørnens klan osv. Er det dem? (dem har jeg nemlig læst)

Anmeld

28. juni 2010

Stumpen

Munder skriver:

Tror ikke jeg har læst dem. Min første tanke er hulebjørnens klan osv. Er det dem? (dem har jeg nemlig læst)

Nej, men vist noget a la dem... Har aldrig læst nogen af dem, men det har min mor... Jeg ved ikke helt om det er noget for mig.... Men serien starter med solens folk og så er der en der hedder ildens folk, jordens folk, havet folk -mener der er udkommet 5 indtil videre...

Anmeld

28. juni 2010

Munder

Stumpen skriver:

Nej, men vist noget a la dem... Har aldrig læst nogen af dem, men det har min mor... Jeg ved ikke helt om det er noget for mig.... Men serien starter med solens folk og så er der en der hedder ildens folk, jordens folk, havet folk -mener der er udkommet 5 indtil videre...

Okay, de ryger da på min to-do liste (tak Henrik) sammen med "den lukkede bog"

Anmeld

28. juni 2010

Stumpen

Munder skriver:

Okay, de ryger da på min to-do liste (tak Henrik) sammen med "den lukkede bog"

Det er jeg ked af 

Anmeld

28. juni 2010

Munder

Det er jeg ked af 

hvorfor dog det?

Anmeld

28. juni 2010

Stumpen

Munder skriver:

hvorfor dog det?

Hvis din liste er lige så lang som min, så er den laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang, og bliver aldrig kortere... For for hver bog jeg læser kommer der to nye på listen

Anmeld

28. juni 2010

Munder

Stumpen skriver:

Hvis din liste er lige så lang som min, så er den laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang, og bliver aldrig kortere... For for hver bog jeg læser kommer der to nye på listen

Det er da bare fedt, der findes ikke noget værre end at være løbet tør for læsestof.

Med min situation lige nu, er det Danielle der ligger på natbordet. Kan simpelthen ikke overskue andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.