fødselsdagsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Tikki

Nu har jeg lige siddet og skrevet ønskeseddel for Iza........men hvad giver I jeres små poder i deres 1 års fødselsdagsgave?

Jeg er simpelthen idéforladt ;) ......dog tænkte jeg på en gyngehest http://www.lillebi.dk/Product.aspx?CatID=1060&Prod uctNo=JA05984
men kan sgu ikke finde ud af, om det er en plat gave :P.

/Jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Anja

Den er da rigtig sød, den gyngehest :)

Elias´ ønskeliste ser sådan ud:
bøger
Kaj & Andrea hånddukker fra Krea
Heldragter og bluser fra Ej sikke lej/ Urban elk/ Katvig str 92
Bivoks farver (firkanter) fra www.lirumlarumleg.dk
Brøndby trøje str 98 (de er mega mærkelige i str)

Min mand har sagt, at han vil købe en sølvsparebøsse til ham, for sådan en har Jonas fra dåben og Elias fik ikke en, og det synes han hører sig til.

Dernæst har vi fornylig købt en hoppeko og en lille tvistbil - men de er selvfølgelig taget i brug selv om det var tænkt som gaver til hans fødselsdag.

Vi har aftalt at Jonas skal have lov at "købe" en ting til ham i legetøjsforretningen og hvad han ellers skal have ved jeg ikke endnu.

Synes jo også at han har det meste - vi har i al fald for vane bare at købe ting til ham, når vi ser dem i stedet for at vente til fødselsdag mm ....

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

Altså Oliver får 1000,- af os på en børneopsparring. Det er vores gave til ham, og så vil jeg også meget gerne give ham Bjørnson :D (men manden er ikke hel med på ideén :S)

Den ønskeseddel vi har sendt med invitationen til hans fødselsdag lyder som følgende:
Gyngehest
Gåvogn
Penge
Playtray til Trip Trap stolen
Tøj/gavekort
Udviklingslegetøj

Sålænge gaven kommer fra hjertet så er den ikke plat ;)

-Nadia

Anmeld

23. juni 2008

ivfmarie

her bliver det til en play tray til højstolen... og så er det ellers bare småting vi (han) ønsker af familien. En juniordyne er vist det "største" ønske.
Han "arver" jo mange af Frejas ting - eller de fælles om dem, så han mangler ikke legesager.

Men ellers er jeg skisme også blank - og Freja har jo også fødselsdag her i juli, og jeg er endnu mere blank med gaver til hende - andet end at hun skal have en juniorseng (hvor finder man sådan en til billig penge?)

Marie

Anmeld

23. juni 2008

Siber

ivfmarie skriver:

her bliver det til en play tray til højstolen... og så er det ellers bare småting vi (han) ønsker af familien. En juniordyne er vist det "største" ønske.
Han "arver" jo mange af Frejas ting - eller de fælles om dem, så han mangler ikke legesager.

Men ellers er jeg skisme også blank - og Freja har jo også fødselsdag her i juli, og jeg er endnu mere blank med gaver til hende - andet end at hun skal have en juniorseng (hvor finder man sådan en til billig penge?)

Marie

ikea, har i det i Jylland? 8D
Vi købte Almas i Babysam, men på tilbud, men den kostede alligevel 1000 kr. Vi så også på den blåavis og andre steder hvor der bliver solgt brugte ting og sager

Siber

Anmeld

23. juni 2008

Tikki

Marie

Hvad med Ikea? Vi køber sgu nærmest alt der :P

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

Gu har vi sgu da IKEA Siber! Din knold :P Personligt ville jeg bo i IKEA hvis jeg kunne 8D EEEEEEEEELLLLLSSSSSSSKKKKKKKKERRRRR det!!!! Manden er dog træt af at jeg er så forelsket i det, for kan seriøst ikke købe for under 1000,- når vi er afsted. Hvilket vi snart skal igen, WEE :D

Anmeld

23. juni 2008

Siber

Nadi skriver:

Gu har vi sgu da IKEA Siber! Din knold :P Personligt ville jeg bo i IKEA hvis jeg kunne 8D EEEEEEEEELLLLLSSSSSSSKKKKKKKKERRRRR det!!!! Manden er dog træt af at jeg er så forelsket i det, for kan seriøst ikke købe for under 1000,- når vi er afsted. Hvilket vi snart skal igen, WEE :D

jo jo, det har I da, I har jo det hele8D

jeg elsker også ikea, men min mand er hellere ikke så vild med det! Han hader at stå i kø bla. og man kan ikke være i ikea på under en time det er bare helt umuligt!
Siber

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

Siber skriver:

Nadi skriver:

jo jo, det har I da, I har jo det hele8D

jeg elsker også ikea, men min mand er hellere ikke så vild med det! Han hader at stå i kø bla. og man kan ikke være i ikea på under en time det er bare helt umuligt!
Siber

Vi har nemlig ALT :P
Jeg synes faktisk ikke det er køen er så slemt i Århus, men nej man kan ikke være der i under en time! Det er simpelthen umuligt 8D

Ej nu bliver jeg nødt til at komme i IKEA :))

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.