Hostene barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Bondepigen

Muffi . skriver:

Uhh altså .. Alexander har hostet om natten nu siden han startede i vuggestue dvs 3 mdr .  Lægen bliver ved at sige der ikke er astma men det kan og skal da for dælen ikke blive ved   Vi er blevet sindsyge pga manglende nattesøvn ..  Nogen der kender til det ??   Han er knap nok forkølet mere ..

Altså min læge sagde, at når børn hoster om natten igennem længere tid, så er det meget muligt at det er asmatisk bronkitis... og hun ville hellere give astma medicin end at undlade det, da det kan være små børn har det, hvis deres lunger ikke er fuldt udviklede.

Jeg synes, du skal banke i bordet hos lægen og sige, at det simpelthen ikke kan passe, at din søn skal hoste sådan hver eneste nat...og at nu vil du have han skal gøre noget ved det.

Synes det er synd for din lille mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Lady Marion <3

LHA skriver:

Forstår dig virkelig godt.

Vi var så heldigt at jeg i vores lægenhus er der mere end 1 læge så bad om at komme ind til en anden. Hende lægen der har sendt os hjem et utal af gange fik en lille påtale.

Kan kun sige at medicinen hjælper ham så meget, håber virkelig at jeres dreng snart er klar på ballade igen.

Tak   Det håber jeg også .

Anmeld

28. juni 2010

Lady Marion <3

bondepigen skriver:

Altså min læge sagde, at når børn hoster om natten igennem længere tid, så er det meget muligt at det er asmatisk bronkitis... og hun ville hellere give astma medicin end at undlade det, da det kan være små børn har det, hvis deres lunger ikke er fuldt udviklede.

Jeg synes, du skal banke i bordet hos lægen og sige, at det simpelthen ikke kan passe, at din søn skal hoste sådan hver eneste nat...og at nu vil du have han skal gøre noget ved det.

Jeg vil ringe og banke i bordet hos lægen i morgen   Tak for svar

Anmeld

28. juni 2010

Bondepigen

Muffi . skriver:

Jeg vil ringe og banke i bordet hos lægen i morgen   Tak for svar

Ja gør det! Pøj pøj med det!..... og god bedring til lillemanden.

Anmeld

28. juni 2010

Lady Marion <3

bondepigen skriver:

Ja gør det! Pøj pøj med det!..... og god bedring til lillemanden.

Tak

Anmeld

29. juni 2010

Mathilde

Åh hvor er det synd for ham...og for dig I må begge trænge til at få sovet ud. Celina er også begyndt at hoste om natten her den sidste uge. Hun raller og hvæser når hun trækker vejret og sover rigtig dårligt både nat og dag men ellers er hun frisk.

Jeg kan høre at de andre i hendes dp lyder ligesom hende...

Rigtig god bedring med ham...synes nu det er lang tid han har været plaget af det!

Anmeld

29. juni 2010

stine_olesen

Kender det udemærket, lucas har også hostet enormt meget, uden det var noget, Masser og masser af vand til at få det løsnet op og op med hoved enden på sengen.

Det holdt stille og roligt op men får det satdig engang imellem desværre.

Anmeld

29. juni 2010

Sara.

bondepigen skriver:

Det sagde vores læge også.....

Så bank i bordet hos lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.