Hostene barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.687 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Lady Marion <3

Uhh altså .. Alexander har hostet om natten nu siden han startede i vuggestue dvs 3 mdr .  Lægen bliver ved at sige der ikke er astma men det kan og skal da for dælen ikke blive ved   Vi er blevet sindsyge pga manglende nattesøvn ..  Nogen der kender til det ??   Han er knap nok forkølet mere ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

LHA

Muffi . skriver:

Uhh altså .. Alexander har hostet om natten nu siden han startede i vuggestue dvs 3 mdr .  Lægen bliver ved at sige der ikke er astma men det kan og skal da for dælen ikke blive ved   Vi er blevet sindsyge pga manglende nattesøvn ..  Nogen der kender til det ??   Han er knap nok forkølet mere ..

Kender det alt for godt.. Men min søn havde dog AB.

Har du prøvet med noget  slimopløsende det kan nogle gange hjælpe hvis han har noget som sidder og irritere ham som han ikke kan hoste op.

Håber snart det forsvinder.

Anmeld

28. juni 2010

Lady Marion <3

LHA skriver:

Kender det alt for godt.. Men min søn havde dog AB.

Har du prøvet med noget  slimopløsende det kan nogle gange hjælpe hvis han har noget som sidder og irritere ham som han ikke kan hoste op.

Håber snart det forsvinder.

Ihh nej for lægen siger han ikke må få noget , det kan jo bare ikke passe , det er jo synd for drengen ..  Han er 15 mdr snart , må han få slim løsende ??  Hvordan fik i diagnosen AB ??

Anmeld

28. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Muffi . skriver:

Øv øv øv, det er bare så synd når de hoster om natten. Det kender vi alt til. Det har dog hjulpet rigtig meget, at det er blevet varmt og tørt i vejret. Lina har dog fået konstateret AB.

Hvad med hans vejrtrækning?

Anmeld

28. juni 2010

LHA

Muffi . skriver:

Ihh nej for lægen siger han ikke må få noget , det kan jo bare ikke passe , det er jo synd for drengen ..  Han er 15 mdr snart , må han få slim løsende ??  Hvordan fik i diagnosen AB ??

Jeg har på et tidspunkt købt noget i en helsekost butik. Det var godt. Kan dog ikke huske navnet på det.

Det er rigtig synd for ham.

Han fik konstateret AB en aften han holdt op med at trække vejret og lød virkelig som en kaffemaskine der trangte til at blive afkalket. Men Vi har inde ved en del læger før vi fik at vide det var AB.

Anmeld

28. juni 2010

TbCp

Det første halve år min datter gik i dagpleje var hun syg med feber hver 2. uge. Hun begyndte også at hoste og hostede et halvt år hvor lægen til sidst gav også en maske med hjem hvori hun fik noget astmamedicin. Tror der gik ca 3 mdr med det så var hosten over.
Vi var ved lægen et utal af gange fordi jeg var sikker på der var noget i vejen. Og det blev da også kun værre hvor hun til sidst havde hivende vejrtrækning.
Hvis hosten fortsætter synes jeg du skal kontakte lægen igen.
Vi gav liva en kop lun mælk med honning inden sengetid, det hjalp på at hun kunne hoste det løs som sad fast.
God bedring

Anmeld

28. juni 2010

Lady Marion <3

LHA skriver:

Jeg har på et tidspunkt købt noget i en helsekost butik. Det var godt. Kan dog ikke huske navnet på det.

Det er rigtig synd for ham.

Han fik konstateret AB en aften han holdt op med at trække vejret og lød virkelig som en kaffemaskine der trangte til at blive afkalket. Men Vi har inde ved en del læger før vi fik at vide det var AB.

Årh syntes det er så svært at overskue   Syntes bare det bliver ved og ved ,,, Jeg må da i helsekost butikken   Ubehageligt med jeres lile guldklump ..

Anmeld

28. juni 2010

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Øv øv øv, det er bare så synd når de hoster om natten. Det kender vi alt til. Det har dog hjulpet rigtig meget, at det er blevet varmt og tørt i vejret. Lina har dog fået konstateret AB.

Hvad med hans vejrtrækning?

Ja det er virkeligt noget rigtigt øv   Hans vejrtrækning er helt fin , derfor lægen ikke vil give ham noget og der er efterhånden flere læger der har lyttet og de siger alle det samme ,,,  

Anmeld

28. juni 2010

Lady Marion <3

TbCp skriver:

Det første halve år min datter gik i dagpleje var hun syg med feber hver 2. uge. Hun begyndte også at hoste og hostede et halvt år hvor lægen til sidst gav også en maske med hjem hvori hun fik noget astmamedicin. Tror der gik ca 3 mdr med det så var hosten over.
Vi var ved lægen et utal af gange fordi jeg var sikker på der var noget i vejen. Og det blev da også kun værre hvor hun til sidst havde hivende vejrtrækning.
Hvis hosten fortsætter synes jeg du skal kontakte lægen igen.
Vi gav liva en kop lun mælk med honning inden sengetid, det hjalp på at hun kunne hoste det løs som sad fast.
God bedring

Årh al den sygdom , Vi  har godt nok været hårdt ramt   Jeg har bare været hos flere læger et utal af gange og ingen kan høre noget på ham ,, Det med mælk og honning har vi prøvet men lægen sagde det var skidt med mælk da det slimer i halsen på dem ,,

Anmeld

28. juni 2010

LHA

Muffi . skriver:

Årh syntes det er så svært at overskue   Syntes bare det bliver ved og ved ,,, Jeg må da i helsekost butikken   Ubehageligt med jeres lile guldklump ..

Forstår dig virkelig godt.

Vi var så heldigt at jeg i vores lægenhus er der mere end 1 læge så bad om at komme ind til en anden. Hende lægen der har sendt os hjem et utal af gange fik en lille påtale.

Kan kun sige at medicinen hjælper ham så meget, håber virkelig at jeres dreng snart er klar på ballade igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.