Jeg må give op :( (hund)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Ina33

Chatarina skriver:

ja lige præcis. Mine forældre har stadig hund og jeg elsker den bare..

Hmm ja vi har været igang med en kæmpe ombygning af vores hus så har ikke ville anskaffe mig en hund mens det stod på, men vi er så småt igang med at kigge efter en

er jeres hund glad for børn?

Vores hund er utrolig glad for børn. Hun kan godt virke lidt voldsom, men det er mest fordi hun jo er en stor hund, men stadig kun er en hvalp. Hun er meget overbærende med børn, min søn har et par enkelte gange været lidt hård ved hende (indtil han lige lærte hvordan men omgåes hunde), og i de situationer, siger eller gør hun ingenting.

Det er også lidt sjovt at se hende når en af børnene græder, så kommer hun troligt løbende, og slikker dem i hovedet - som for at trøste dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

ChatH

Loppe skriver:

Vores hund er utrolig glad for børn. Hun kan godt virke lidt voldsom, men det er mest fordi hun jo er en stor hund, men stadig kun er en hvalp. Hun er meget overbærende med børn, min søn har et par enkelte gange været lidt hård ved hende (indtil han lige lærte hvordan men omgåes hunde), og i de situationer, siger eller gør hun ingenting.

Det er også lidt sjovt at se hende når en af børnene græder, så kommer hun troligt løbende, og slikker dem i hovedet - som for at trøste dem...

NÅHH hvor høj er hun nu og hvor stor bliver hun?

Anmeld

28. juni 2010

Ina33

Chatarina skriver:

NÅHH hvor høj er hun nu og hvor stor bliver hun?

Jeg ved ikke lige hvor høj hun er men hun vejer ca. 27 kg., jeg tror hun bliver lidt større men ikke meget.

Anmeld

28. juni 2010

ChatH

Loppe skriver:

Jeg ved ikke lige hvor høj hun er men hun vejer ca. 27 kg., jeg tror hun bliver lidt større men ikke meget.

Har du evt et par billeder du kan sende til mig?

Anmeld

28. juni 2010

Ina33

Chatarina skriver:

Har du evt et par billeder du kan sende til mig?

Ja selvfølgelig de kommer her....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2010

ChatH

Loppe skriver:

Ja selvfølgelig de kommer her....

årh hun er sød, viser hende lige til manden

Anmeld

28. juni 2010

Low

Loppe skriver:

Ja jeg er heller ikke så vild med hundegalleriet, og jeg håber ikke de angriber mig.

Jeg ved jo godt at det er utrolig dumt af mig, jeg kan bare ikke sige så meget andet, end at jeg skulle have tænkt mig 100 gange bedre om.

Det er jo ikke så meget at gøre ved det nu. Det at man har anerkendt sin fejl er flot. Det vigtigste er også at hunden har det godt og det har den når den har en ejer som dig

Anmeld

28. juni 2010

klmf

Nogle gange må man bare erkende man måske var mere optimistisk end man kunne leve op til. Så synes jeg det er bedre at være ved det og så sørge for at hunni kommer et godt sted hen i stedet for ta gå og have evig sort samvittighed.

Og hun er da en charmerende frøken, hende skal I nok få solgt

Anmeld

28. juni 2010

Pia.

Jeg har sendt dig et brev... KNUS...

Anmeld

28. juni 2010

Ina33

Low skriver:

Det er jo ikke så meget at gøre ved det nu. Det at man har anerkendt sin fejl er flot. Det vigtigste er også at hunden har det godt og det har den når den har en ejer som dig

Tusinde tak, det var sødt skrevet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.