Smageriet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zafir skriver:

Vi kan sagtens bixe noget lækkert sammen til 22 voksne, med lækre bebser på babs No problemos siger jeg bare

Og ungerne skal jo have babser eller pølsehorn, det er vel ikke så slemt med det.

Skriv hvis i mangler lidt gratis hjælp når tid nærmer sig. Jeg eeeelsker at stå i et køkken og hjælper da gerne med at lave lidt. Du siger bare til Mamma Dorthe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Skriv hvis i mangler lidt gratis hjælp når tid nærmer sig. Jeg eeeelsker at stå i et køkken og hjælper da gerne med at lave lidt. Du siger bare til Mamma Dorthe. 

Det ku da være hyggeligt

Jeg kan bare bedst lide hjemmelavet mad Og elsker også at lave det i hvertfald

Anmeld

28. juni 2010

Maria.

Vi fik Italiensk buffet derfra til min svigerfars fødselsdag i maj, og det var super!

Anmeld

28. juni 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Vi kan sagtens bixe noget lækkert sammen til 22 voksne, med lækre bebser på babs No problemos siger jeg bare

Og ungerne skal jo have babser eller pølsehorn, det er vel ikke så slemt med det.

Jamen det er en aftale så...så går jeg i tænkeboks med hvad jeg ønsker der skal være...jeg tænker dine FANTASTISKE frikadeller i minformat, lidt tærter, gode salater, godt brød og andet i den dur...juhuuu

....har kun en pakke frikadeller tilbage i fryseren...WAAAAAAAA

Anmeld

28. juni 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Ihhh hvor er du sød  lyder skønt at du gerne vil hjælpe

Anmeld

28. juni 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Vi fik Italiensk buffet derfra til min svigerfars fødselsdag i maj, og det var super!

Tak for svar....jeg var også ret hooked på dem, men nu ser det ud til at vi laver maden selv

Anmeld

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Jamen det er en aftale så...så går jeg i tænkeboks med hvad jeg ønsker der skal være...jeg tænker dine FANTASTISKE frikadeller i minformat, lidt tærter, gode salater, godt brød og andet i den dur...juhuuu

....har kun en pakke frikadeller tilbage i fryseren...WAAAAAAAA

Vi skal NOK finde på noget INGEN problemer der Der er jo tid nok

Anmeld

28. juni 2010

dorthemus skriver:

Ihhh hvor er du sød  lyder skønt at du gerne vil hjælpe

Så lidt, endelig ikke holde tilbage med at spørge om hjælp her 

Tænker at der også er en del som kan tilberedes et stykke tid inden, nemlig frikadeller og den slags. Det skal nok blive godt og lækkert. Og sikkert også til en fin pris når i laver det selv. 

Anmeld

28. juni 2010

Det ku da være hyggeligt

Jeg kan bare bedst lide hjemmelavet mad Og elsker også at lave det i hvertfald

Også mig. Nogle gange grænser det til sindsyge... Take away? hvad er det for noget ulækkert noget??? Spise kl 22 og hjemmelavet istedet for kl 20 og udefra vil jeg også hellere - for det meste. 

Dvs. ca 98% af tiden hehe. 

Og ja, det kunne da være hyggeligt!

Anmeld

28. juni 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Hej de damer

Er så småt begyndt at planlægge Runas dåb til oktober. Hun skal døbes i Ballerup Kirke den 10. oktober 2010, kl. 10...dét er da til at huske  Faktisk samme dato og samme kirke som jeg blev døbt.

Jeg er ved at undersøge catering muligheder og er faldet over www.smageriet.dk  Jeg synes de har et meget bredt udvalg og rimelige priser.

Kender I dem eller kan I anbefale andre i københavnsområdet??

Tak

Det håber jeg sgu folk kan, fordi vi har bestilt mad i lange baner fra dem til Smillas dåb ! KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.