Smageriet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.655 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

dorthemus

Hej de damer

Er så småt begyndt at planlægge Runas dåb til oktober. Hun skal døbes i Ballerup Kirke den 10. oktober 2010, kl. 10...dét er da til at huske  Faktisk samme dato og samme kirke som jeg blev døbt.

Jeg er ved at undersøge catering muligheder og er faldet over www.smageriet.dk  Jeg synes de har et meget bredt udvalg og rimelige priser.

Kender I dem eller kan I anbefale andre i københavnsområdet??

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Nadia&Daniel

Føler lige med - for skal hjælpe med at arrangerer mine svigerforældre's 25 års bryllupsdag  (plus barnedåb/bryllup  næste år), og vi har nemlig overvejet Smageriet

Anmeld

28. juni 2010

Maja_4000

Jeg har fået derfra to gange .. Og det har været rigtig godt ! (:
Den ene gang var det den italienske buffet og den anden gang noget konfirmations-halløj .. 

Jeg var dog kun gæst til festerne , så ved ikke lige hvordan de er med service osv. :b Men maden var god !

Anmeld

28. juni 2010

dorthemus

Maja_4000 skriver:

Jeg har fået derfra to gange .. Og det har været rigtig godt ! (:
Den ene gang var det den italienske buffet og den anden gang noget konfirmations-halløj .. 

Jeg var dog kun gæst til festerne , så ved ikke lige hvordan de er med service osv. :b Men maden var god !

Tak for svar...hvad var bedst??

Anmeld

28. juni 2010

anna-jonas

Altså, jeg må desværre beklage at jeg ikke har så meget positivt at sige om smageriet. Vi fik mad til 50 personer derfra, til min søns konfirmation d. 30 april. Åhhhhhhh...............mand, sikke et helvede. De havde "glemt" at sende nok forretter og desserter med, desuden manglede en af salaterne til buffet'en. Da vi så stod og skulle dække buffet op, ja, så manglede oksemørbraden................jeg bestilte jo næsten ikke andet end at hænge i tlf. til dem, og klage vores nød. De sendte mere mad ud, men det var jo altså 1 time efter vi havde spist forretten. Jeg drønede rundt, og prøvede at fordele både forretter og desserter så der var til alle...................og dette resulterede faktisk i, at jeg knapt sad ned, under min dejlige drengs fest. Vi havde 3 serveringsdamer på................men de magtede ikke lige overskue, hvad de skulle gøre. Øv, hvor en oplevelse. Vi fik ca. 10 % af prisen tilbage, for firmaet kunne godt se, at det ikke var godt nok.

Maden som sådan fejlede ikke noget.

Anmeld

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Først: Hvor mange bliver vi???

Og dernæst...: Skal vi ikke bare selv lave maden til hendes dåb, hva???

Anmeld

28. juni 2010

Maja_4000

dorthemus skriver:

Tak for svar...hvad var bedst??

Det er jo lidt en smagssag :b
Men jeg elsker italiensk mad , så jeg synes jo den var bedst 

Anmeld

28. juni 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Først: Hvor mange bliver vi???

Og dernæst...: Skal vi ikke bare selv lave maden til hendes dåb, hva???

Jo hvis du hjælper  Kan bare ikke overskue det selv og gider ikke stresse...der sendes invitationer ud til ialt 22 voksne, så er der Idun og så en bunke babyer  Regner med et frafald på fem-seks fra starten, men de skal have en invitation alligevel.

Så det er selvfølgelig til at overskue

Anmeld

28. juni 2010

dorthemus

Anna-jonas skriver:

Altså, jeg må desværre beklage at jeg ikke har så meget positivt at sige om smageriet. Vi fik mad til 50 personer derfra, til min søns konfirmation d. 30 april. Åhhhhhhh...............mand, sikke et helvede. De havde "glemt" at sende nok forretter og desserter med, desuden manglede en af salaterne til buffet'en. Da vi så stod og skulle dække buffet op, ja, så manglede oksemørbraden................jeg bestilte jo næsten ikke andet end at hænge i tlf. til dem, og klage vores nød. De sendte mere mad ud, men det var jo altså 1 time efter vi havde spist forretten. Jeg drønede rundt, og prøvede at fordele både forretter og desserter så der var til alle...................og dette resulterede faktisk i, at jeg knapt sad ned, under min dejlige drengs fest. Vi havde 3 serveringsdamer på................men de magtede ikke lige overskue, hvad de skulle gøre. Øv, hvor en oplevelse. Vi fik ca. 10 % af prisen tilbage, for firmaet kunne godt se, at det ikke var godt nok.

Maden som sådan fejlede ikke noget.

Æv altså hvor ærgeligt for jer

Anmeld

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Jo hvis du hjælper  Kan bare ikke overskue det selv og gider ikke stresse...der sendes invitationer ud til ialt 22 voksne, så er der Idun og så en bunke babyer  Regner med et frafald på fem-seks fra starten, men de skal have en invitation alligevel.

Så det er selvfølgelig til at overskue

Vi kan sagtens bixe noget lækkert sammen til 22 voksne, med lækre bebser på babs No problemos siger jeg bare

Og ungerne skal jo have babser eller pølsehorn, det er vel ikke så slemt med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.