DRÆB ventetiden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Anne85

noname skriver:

Det kan ikke passe at Anne pigen er løbet tør for ideer og gøremål på hendes lister???

Næææ listerne er der endnu.. jeg GIIIIDER bare ik  har også overvejet at køre ud i panduro hobby og få købt alt til barnedåbs invitationer... men GIIIDER ik  synes egentlig heller ikke jeg har svært ved at få tiden til at gå... idag har jeg fx først afleveret sønnike 10.30 og henter ham igen kl 15... så de 4 1/2 time får jeg hurtig til at gå med rengøring, lidt indkøb, computer, læsning, tøjvask osv... og eftermiddagene går jo med underholdning af ham og madlavning osv. Det er nok mere fordi det er så hårdt at skulle de forskellige ting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Hihi, har også drillet hende lidt med hendes utålmodighed.. Anne som for en måned siden sad og grinte af os som var så utålmodig  

Jeg advarede jer også om at jeg nok ville blive mindst lige så slem som jer et ar uger efter Og det blev jeg

Anmeld

28. juni 2010

Anne85

Punkt til listen: igår så jeg Nynne  Elsker den film - og normalt ser jeg aldrig film - men fik sårn lyst til at skrald grine  Og prinsessen skal jo hedde Nynne så det var oplagt

Anmeld

28. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

Punkt til listen: igår så jeg Nynne  Elsker den film - og normalt ser jeg aldrig film - men fik sårn lyst til at skrald grine  Og prinsessen skal jo hedde Nynne så det var oplagt

Ihhh har i lagt jer fast på Nynne??? det er også bare sååå sødt det navn...

Anmeld

28. juni 2010

Anne85

noname skriver:

Ihhh har i lagt jer fast på Nynne??? det er også bare sååå sødt det navn...

Ja (altså med mindre hun bare slet ikke ligner en Nynne når hun kommer )... men jeg ELSKER navnet og kender faktisk ingen der hedder det (lige pånær min mors moster som jeg stort set ikke kender)... men i mit hoved er det en lille fræk pige  Og kriteriet var bare at det ikke skulle være et lille putte nutte prinsesse navn - for bliver hun bare lidt som hun har været inde i maven så bliver hun en pige med krudt i bagen

Anmeld

28. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Tja hvis du kan læse mens du har veer så tar jeg hatten af for dig  Ej det kan da godt være man har brug for lidt underholdning hvis man er uheldig at fødslen trækker i langdrag... men jeg havde ihvertfald hverken tid eller overskud til det sidst

Hihi selvfølgelig kan jeg det Jeg har en fantastisk ide om hvordan min fødsel kommer til at foregå : 

Masser af sladderblade og god mad , derefter en svømmetur i karet.. Pjaske pjaske med sæbebobler ! Jubii så kommer lillepigen efter 3 timer .. hehe

Anmeld

28. juni 2010

NoName

Risen skriver:

Hihi selvfølgelig kan jeg det Jeg har en fantastisk ide om hvordan min fødsel kommer til at foregå : 

Masser af sladderblade og god mad , derefter en svømmetur i karet.. Pjaske pjaske med sæbebobler ! Jubii så kommer lillepigen efter 3 timer .. hehe

Det lyder som en go plan, den hopper jeg med på HAHAHAHAHA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.