DRÆB ventetiden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Risen

Lad os lave en tråd men gode råd til hvad vi kan gøre for at dræbe ventetiden. Der er rigtig mange som behøver det (også mig )

Så here goes:

-Lækkert fodbad (hvis man har væske i fødderne er kold vand godt) 

-Ordne negle, lakere, ordne neglebånd, crem osv. (vælg en vild farve til fødderne så har du noget at kigge på under fødslen hihi) 

-Se Twillight filmene (de er faktisk super gode) 

-Læse Stig Larssons 3 bøger (verdens bedste bøger) 

-Vaske alt tøj til baby

-Pakke taske til sygehus (henviser til annes tråd)

- Lave kreativ babybog (tanker under graviditet, mavebilleder, scannningsbilleder osv) 

- Hudmaske 

Smid endelig ideer på  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Risen

Risen skriver:

Lad os lave en tråd men gode råd til hvad vi kan gøre for at dræbe ventetiden. Der er rigtig mange som behøver det (også mig )

Så here goes:

-Lækkert fodbad (hvis man har væske i fødderne er kold vand godt) 

-Ordne negle, lakere, ordne neglebånd, crem osv. (vælg en vild farve til fødderne så har du noget at kigge på under fødslen hihi) 

-Se Twillight filmene (de er faktisk super gode) 

-Læse Stig Larssons 3 bøger (verdens bedste bøger) 

-Vaske alt tøj til baby

-Pakke taske til sygehus (henviser til annes tråd)

- Lave kreativ babybog (tanker under graviditet, mavebilleder, scannningsbilleder osv) 

- Hudmaske 

Smid endelig ideer på  

Har også smidt den inde under det store forum bare for at få flere ideer

Anmeld

28. juni 2010

Anne85

God ide Risen

Og lige nu er jeg så bare helt blank.... eller det vil sige, kunne vel egentlig godt finde på noget - men giiider alligevel ik. Åh!

Har lige været i brugsen og købe bazar og Q  Nu er jeg træt af at læse baby blade... og træt af at rende rundt i jogging tøj... så nu vil jeg drømme mig væk til om et par måneder hvor jeg forhåbentlig igen kan se bare lidt smart ud i noget af alt det fine tøj som er i bladene

Anmeld

28. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

God ide Risen

Og lige nu er jeg så bare helt blank.... eller det vil sige, kunne vel egentlig godt finde på noget - men giiider alligevel ik. Åh!

Har lige været i brugsen og købe bazar og Q  Nu er jeg træt af at læse baby blade... og træt af at rende rundt i jogging tøj... så nu vil jeg drømme mig væk til om et par måneder hvor jeg forhåbentlig igen kan se bare lidt smart ud i noget af alt det fine tøj som er i bladene

Uhh det er da også en god ide at købe lidt gode sladderblade og dameblade   Overvejede faktisk også om man skal købe nogle til fødselen? Læste lidt om britneys hårtab imens man har veer ? ;P whuhu

Anmeld

28. juni 2010

NoName

Hvis invitationer til barnedåb skal være hjemmelavede, kan man starte på at lave dem nu... Man kan jo sidde i skyggen på terassen og klippe.

og øhhhh... sys det er svært... det med neglene er en go ide, jeg kan bare ikke rigtig nå mine fødder

kunne være man skulle leje de der Twillight film, dem har jeg endnu ikke set...

Skal jeg være helt ærlig, så gider jeg ikke shoppe mere nu.

Anmeld

28. juni 2010

Risen

noname skriver:

Hvis invitationer til barnedåb skal være hjemmelavede, kan man starte på at lave dem nu... Man kan jo sidde i skyggen på terassen og klippe.

og øhhhh... sys det er svært... det med neglene er en go ide, jeg kan bare ikke rigtig nå mine fødder

kunne være man skulle leje de der Twillight film, dem har jeg endnu ikke set...

Skal jeg være helt ærlig, så gider jeg ikke shoppe mere nu.

Super god ide.. har jeg slet ikke selv tænkt på at skrive, selvom jeg har lavet dem .. 

Nej shopping er også yt for første gang herhjemme.. Gider heller ikke mere nu.. 

Anmeld

28. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

God ide Risen

Det kan ikke passe at Anne pigen er løbet tør for ideer og gøremål på hendes lister???

Anmeld

28. juni 2010

Risen

noname skriver:

Det kan ikke passe at Anne pigen er løbet tør for ideer og gøremål på hendes lister???

Hihi, har også drillet hende lidt med hendes utålmodighed.. Anne som for en måned siden sad og grinte af os som var så utålmodig  

Anmeld

28. juni 2010

NoName

Risen skriver:

Hihi, har også drillet hende lidt med hendes utålmodighed.. Anne som for en måned siden sad og grinte af os som var så utålmodig  

Det er jo hende der har holdt os andre igang.... hun må ikke stoppe nu...

ti hi fnis....

Anmeld

28. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Uhh det er da også en god ide at købe lidt gode sladderblade og dameblade   Overvejede faktisk også om man skal købe nogle til fødselen? Læste lidt om britneys hårtab imens man har veer ? ;P whuhu

Tja hvis du kan læse mens du har veer så tar jeg hatten af for dig  Ej det kan da godt være man har brug for lidt underholdning hvis man er uheldig at fødslen trækker i langdrag... men jeg havde ihvertfald hverken tid eller overskud til det sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.