Anonym skriver:
hertil morgen skulle datteren jo i børnehave, og jeg spurgte om svigerforældrene ville aflevere hende, for det plejer de altid at ville når de er her. Ellers ville jeg jo selv gå over med hende (kæresten havde også snakket med dem om det - det ville de gerne).
Men de ville gerne gå over med hende. Hun fik tøj på, og solcreme og var klar til at gå, da hun jo pludselig bliver ked af at hun skal i børnehave. Så stiller svigerfar sig op og spørger hende og hun hellere vil være hjemme hos dem - Øh ja selvfølgelig vil hun da hellere det!!! Men hun er ved at blive kørt ind i børnehaven! og det hjælper ikke på det, at han så bare spørger om hun vil være hjemme!
De går så over med hende og kommer tilbage efter 20 minutters tid. Svigerfar kommer stormende ind i lejligheden og nærmest råber ad mig, hvorfor fanden han skulle være bussemand! Hun græd da de gik (gør hun hver dag - hun har kun været der i 3 ugers tid), og om hun aldrig havde været der før osv osv osv!!! Hvordan tror han så lige vi som forældre har det med, at hun græder ved aflevering, sådan var det også i den gamle børnehave og det burde han kunne huske, eftersom de SELV har insisteret på at ville aflevere hende hver gang! Jeg gik i forsvar og sagde til ham, at de jo selv ville gå over med hende, og at hun altså græder hver dag, og AT det bestemt ikke hjælper noget at spørge pigen om hun hellere vil være hjemme hos dem! Klart at hun så ik vil i børnehave når hun ved de er her!
Så siger han at de snart henter hende igen (igen modsiger de alt hvad de selv tror og mener - han har lige sagt om hun aldrig er i den børnehave, for derefter at hente hende monster tidligt, så hun igen mister noget tid med veninderne derovre). Oven i det ville de så hente hende, for derefter at tage afsted herfra - altså burde hun måske bare være blevet over i børnehaven så hun ikke skulle se de bare smuttede kort tid efter de havde hentet hende.
Jeg er så ked af det!! Synes simpelthen bare jeg bliver rumlet over og talt ned til. Jeg ville da allerhelst selv have hende hjemme, men hun skal altså i børnehave for ellers kommer hun aldrig ind i gangen derovre og så bliver det bare værre og værre. Jeg er sygemeldt med kvalme - har de overhovedet heller ingen forståelse for!
Havde allermest lyst til at sige til dem at de bare skulle smutte herfra med det samme, men jeg kan bare ikke få sådanne ting over læberne
. Men næste skridt bliver, og det kommer desværre til at gå udover min datter.. men jeg bliver nødt til at tage afstand til dem nu, og de skal heller ik se min datter foreløbig - synes det er smadder ærgerligt! De har lavet så meget andet lort i alt den tid jeg har kendt dem, og hver gang har jeg tænkt på min datter, at hun da selvfølgelig skulle have lov at se dem, og jeg måtte bare - ja.. prøve igen igen igen og igen. Men nu er kæresten også begyndt at få øjnene op for hvordan de er overfor mig, og os alle sammen. De er begyndt at blive nogle sure gamle mennesker!
Ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg.. er bare SÅ ked af det. Synes absolut ikke det er sjovt det her 
Hvad sker der lige for de svigerforældre og hvor er din mands opbakning i det her?
Det første jeg tænker når jeg læser din historie er - hvorfor fanden skal de bestemmer, hvad der er rigtig og forkert for din datter og hvordan kan de bestemmer at de henter hende lige om lidt?!?!?! 
Jeg tror jeg var kortsluttet og havde sagt at de bare skulle passe sig selv. Jeg har selv døjet en del med nogle af svigerne, men har også bare fortalt med store ord, at når jeg mener hun skal blive i vuggestuen indtil et bestemt tidspunkt, så bedes dette blive overholdt (vi har også haft en vanskelig indkøring) og nej så skal hun ikke hentes tidligere end aftalt.
Undskyld mig, men hvad fanden har de gang i?!?! og så overfuse dig bagefter - nej nej nej det holder bare ikke 
Jeg havde bedt min mand om at tage en alvorlig snak med dem og for det første fortælle ham, at nu er det slut - jeg kan ikke mere og jeg vil ikke mere før de har fattet, hvad de har gang i! Nu skal det ikke foregå på deres præmisser, men på vores og vort barns præmisser!!! Basta og det kan de jo sådan set ikke sætte sig imod, hvis de ikke kan opfører sig ordentligt så kan de ikke forvente, at i har tid eller lyst til at være sammen med dem!
Hvis ikke han kan tage teten som en mand, så ville jeg absolut selv stå imod med alt hvad jeg kunne og bare nægte noget som helst samvær med dem, det er jo ikke meningen at du også skal køres ned psykisk! Hvad de har mener er retningslinjerne for jeres datter er jo ikke nødvendigvis sådan det bør være - det er jeres barn ikke deres de har haft deres chance for at udøver den kamp med din mand.
Øv hvor er det bare en irriterende og ømtålelig situation du sidder i. Men du bliver nødt til at kæmpe med næb og klør - jeg har gjort det og du kan også !!!