Så nåede jeg også min magiske dato
Underligt... på den ene side synes jeg tiden snegler sig afsted... på den anden side kan jeg slet ik forstå at jeg allerede er nået hertil.
Hmm
Og på en eller anden måde har jeg på ingen måde i hovedet at jeg faktisk kan føde idag... i min verden ville det være vildt usandsynligt at føde lige på terminsdatoen. Men det er nok også godt nok for hold da kæft hvor er jeg træt... har ikke sovet siden jeg var oppe og tisse kl 3 - bare ligget lysvågn og tænkt på diverse mærkelige ting og irriteret mig lidt over fuglene der sang sindssygt højt udenfor 
Har haft rigtig mange menstruations-lignende-smerter siden igår middags - meeen prøver ikke at ligge noget i det. Synes efterhånden det er lidt ulven-kommer-ulven-kommer med min krop... den sender så mange latterlige tegn som jo garanteret er tegn på at fødslen sker snart - men SNART kan vel også være om en uge elelr to
Så jeg prøver at tage en dag ad gangen... men hold op hvor jeg synes det er svært efterhånden... og skal da ærligt indrømme at imorgen og lørdags vejrudsigt nærmest kan få mig til at kaste håndklædet i ringen på forhånd... 30 grader!!! Hvordan skal jeg overleve det 
Anmeld