Så er den magiske dato kommet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Risen

Og der sker bare ikke en dyt herhjemme.. Har bare ondt og nej det er ikke veer, kun ondt i ryggen af at bære rundt på den dumme vom.. Arh jeg synes det er træls ikke at vide hvornår det sker.. Er det om en uge og 1 dag eller 2 uger?! .. Er ved at blive rigtig godt og grundig utålmodig nu.. ALLE spørger hele tiden og det gør såment ikke noget, ved de kun spørger af god mening men det hjælper ikke på ventetiden..  Andre der er ved at gå ud af deres gode skind? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

NoName

Risen skriver:

Og der sker bare ikke en dyt herhjemme.. Har bare ondt og nej det er ikke veer, kun ondt i ryggen af at bære rundt på den dumme vom.. Arh jeg synes det er træls ikke at vide hvornår det sker.. Er det om en uge og 1 dag eller 2 uger?! .. Er ved at blive rigtig godt og grundig utålmodig nu.. ALLE spørger hele tiden og det gør såment ikke noget, ved de kun spørger af god mening men det hjælper ikke på ventetiden..  Andre der er ved at gå ud af deres gode skind? 

Tror der er et par stykker herinde der er ved at gå til over ventetiden... mon ikke de melder sig i denne tråd inden længe...

Idag har jeg præsis en måned til termin (28/7) så er tålmodig lidt endnu... Jeg regner med at komme til at gå over tid, men jeg håber på at kunne gøre min mor kunsten efter og føde før tid... vil gerne føde mellem den 9 og den 19 juli, der er nemlig inden andre fødselsdage i familien... Men nu må vi se, hvad der sker, jeg har snakket med min zoneterapeut, hun griner af mig og siger at når jeg er gået over tid kan vi snakke om at starte fødslen... øv øv meen tror nu jeg vil prøve at logge hende igang alligevel med en flaske god vin he he he...

Ei ok, jeg vil gerne indrømme at jeg er en lille smugle utålmodig...

Knus og vestøv sendt afsted til dig...

Majken 35+5

Anmeld

28. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Tillykke med dagen  Eller hvad man nu siger

Og tja... som jeg skrev i en anden tråd imorges så kan jeg love dig for at jeg er ved at gå ud af mit gode skind (også bogstavelig talt). Jeg KAN simpelthen ikke mere nu... åh hvor jeg synes det er hårdt  Jeg har SÅ ondt... har konstante plukveer, menstruations smerter og får flere og flere jag op i underlivet. Jeg ligegr vågen flere timer hver nat med smerter og kan nu knap gå for bare plukveer/smerter (for bare en uge siden kunne jeg squ stadig løbe). Og smerterne bliver kraftigere og kraftigere.

Jeg HADER at jeg ikke ved om det sker idag elelr om 14 dage... og jeg kan slet slet SLET ikke magte tanken om at der faktisk kan gå nogle uger endnu. Åhhhhhh.... brok brok brok!!

Kan mærke jeg er sur og tvær hele tiden og jeg gider faktisk nærmest ikke andet end at sove og spise og glæder mig hver dag bare til det blir aften og endnu en dag er gået. Og så er jeg ved at gå amok over folk der opfordrer mig til at nyde den sidste tid uden baby og nyde frede... JA det ku jeg hvis jeg havde det godt... men det har jeg ikke og jeg synes i øvrigt jeg har haft RIGELIG med tid - gik på barsel 1. maj og det er efterhånden ved at være noget tid siden. NU vil jeg altså bare gerne møde den lille prinsesse (som jeg mistænker for ikke at være så lille endda for HOLD DA KÆFT hvor hun fylder derinde og min mave er ved at springe) og starte vores nye liv med to dejlige unger... KOM UUDDD!!!

Nå ja og så er jeg lidt muggen over at jeg ikke har flere jordemoder besøg før jeg er gået over tid... undrer mig meget over at jeg ikke er blevet tilbudt et besøg her i uge 40 - ku satme godt tænke mig lige at høre at prinsessen har det godt derinde - og måske lige få hende til at rode lidt dernede så det kunne sætte gang i sagerne

Nå - brok, brok, brok for mig... jeg sku skamme mig på denne ellers så dejlige solskins dag (med jeg er for fed og det er for varmt at lave noget som helst udenfor )

Anmeld

28. juni 2010

Risen

noname skriver:

Tror der er et par stykker herinde der er ved at gå til over ventetiden... mon ikke de melder sig i denne tråd inden længe...

Idag har jeg præsis en måned til termin (28/7) så er tålmodig lidt endnu... Jeg regner med at komme til at gå over tid, men jeg håber på at kunne gøre min mor kunsten efter og føde før tid... vil gerne føde mellem den 9 og den 19 juli, der er nemlig inden andre fødselsdage i familien... Men nu må vi se, hvad der sker, jeg har snakket med min zoneterapeut, hun griner af mig og siger at når jeg er gået over tid kan vi snakke om at starte fødslen... øv øv meen tror nu jeg vil prøve at logge hende igang alligevel med en flaske god vin he he he...

Ei ok, jeg vil gerne indrømme at jeg er en lille smugle utålmodig...

Knus og vestøv sendt afsted til dig...

Majken 35+5

Ja vi nærmer os ihvert fald de første terminer, så folk må næsten være utålmodige.. Tillykke med den lille måned tilbage .. Ih håber du følger din mor  Min mor gik vidst over tid et par dage så det passer indtilvidere ret godt på mig.. :/  Uhh kan zoneterapi hjælpe fødslen igang ??  

Tak for vestøv

Anmeld

28. juni 2010

NoName

Risen skriver:

Ja vi nærmer os ihvert fald de første terminer, så folk må næsten være utålmodige.. Tillykke med den lille måned tilbage .. Ih håber du følger din mor  Min mor gik vidst over tid et par dage så det passer indtilvidere ret godt på mig.. :/  Uhh kan zoneterapi hjælpe fødslen igang ??  

Tak for vestøv

Hmm tjaaa nogen siger man kan... hvis kroppen er klar og modtagelig på de zoner der skal bruges...

gang i telefonbogen og ring rundt til alle zoneterapeuter i dit område og spør spesifikt efter igangsættelse og pris... DEn kan svinge meget...

Anmeld

28. juni 2010

Risen

noname skriver:

Hmm tjaaa nogen siger man kan... hvis kroppen er klar og modtagelig på de zoner der skal bruges...

gang i telefonbogen og ring rundt til alle zoneterapeuter i dit område og spør spesifikt efter igangsættelse og pris... DEn kan svinge meget...

Hehe det må jeg gøre.. Har lige aftalt med kæresten at vi skal lave hindeløsning når han kommer hjem.. Det virkede jo på mayapigen så nu skal det fandme prøves herhjemme.. hihi

Anmeld

28. juni 2010

NoName

Risen skriver:

Hehe det må jeg gøre.. Har lige aftalt med kæresten at vi skal lave hindeløsning når han kommer hjem.. Det virkede jo på mayapigen så nu skal det fandme prøves herhjemme.. hihi

håber det virker...

Anmeld

28. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

uha... spændende  hvordan vil du præcis gøre det? Jeg prøvede at gogole det igår og fandt da også en metode, men må indrømme at jeg ikke rigtig "tør"... altså tænk hvis man får gjort noget forkert... og jeg har heller ingen handsker

Anmeld

28. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

uha... spændende  hvordan vil du præcis gøre det? Jeg prøvede at gogole det igår og fandt da også en metode, men må indrømme at jeg ikke rigtig "tør"... altså tænk hvis man får gjort noget forkert... og jeg har heller ingen handsker

Får kæresten til at gøre det.. : ) vi smutter i føtex og købe plastik handsker .. Fandt en ret god beskrivelse på min-mave.. 

Here goes... 

Stå med det ene ben på toilet-brættet. 

Så skal pege, lange og ringefinger op, gerne med lidt olie, og man skal presse dem så langt op og bagud som muligt. 

Så skal langefinger ramme noget, der føles som enden af en blomme, som nærmest pytter ud, med en åbning i. Dette er livmodermunden. 

Kan langefingeren komme ind, er man 1 cm. åben. Så skal den så langt derop som muligt, og man bruger tommel, til at måle på langefingeren, hvor langt den kom op. Det er de cm. man har tilbage af livmodermund! 

De 2 andre fingre, skal bruges til at få med op, for at tjekke, om man er 1-2 eller 3 cm. åben

Anmeld

28. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Får kæresten til at gøre det.. : ) vi smutter i føtex og købe plastik handsker .. Fandt en ret god beskrivelse på min-mave.. 

Here goes... 

Stå med det ene ben på toilet-brættet. 

Så skal pege, lange og ringefinger op, gerne med lidt olie, og man skal presse dem så langt op og bagud som muligt. 

Så skal langefinger ramme noget, der føles som enden af en blomme, som nærmest pytter ud, med en åbning i. Dette er livmodermunden. 

Kan langefingeren komme ind, er man 1 cm. åben. Så skal den så langt derop som muligt, og man bruger tommel, til at måle på langefingeren, hvor langt den kom op. Det er de cm. man har tilbage af livmodermund! 

De 2 andre fingre, skal bruges til at få med op, for at tjekke, om man er 1-2 eller 3 cm. åben

Det var også lige præcis den beskrivelse jeg fandt  Uha... meld lige tilbage hvordan det går

Hvornår skal du til jordemoder igen?? Jeg skal først når jeg er 40+4... og når jeg det så håber jeg virkelig hun vil forsøge at lave hindeløsning på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.