Risen skriver:
Og der sker bare ikke en dyt herhjemme.. Har bare ondt og nej det er ikke veer, kun ondt i ryggen af at bære rundt på den dumme vom.. Arh jeg synes det er træls ikke at vide hvornår det sker.. Er det om en uge og 1 dag eller 2 uger?!
.. Er ved at blive rigtig godt og grundig utålmodig nu.. ALLE spørger hele tiden og det gør såment ikke noget, ved de kun spørger af god mening men det hjælper ikke på ventetiden..
Andre der er ved at gå ud af deres gode skind?
Tillykke med dagen
Eller hvad man nu siger 
Og tja... som jeg skrev i en anden tråd imorges så kan jeg love dig for at jeg er ved at gå ud af mit gode skind (også bogstavelig talt). Jeg KAN simpelthen ikke mere nu... åh hvor jeg synes det er hårdt
Jeg har SÅ ondt... har konstante plukveer, menstruations smerter og får flere og flere jag op i underlivet. Jeg ligegr vågen flere timer hver nat med smerter og kan nu knap gå for bare plukveer/smerter (for bare en uge siden kunne jeg squ stadig løbe). Og smerterne bliver kraftigere og kraftigere.
Jeg HADER at jeg ikke ved om det sker idag elelr om 14 dage... og jeg kan slet slet SLET ikke magte tanken om at der faktisk kan gå nogle uger endnu. Åhhhhhh.... brok brok brok!!
Kan mærke jeg er sur og tvær hele tiden og jeg gider faktisk nærmest ikke andet end at sove og spise og glæder mig hver dag bare til det blir aften og endnu en dag er gået. Og så er jeg ved at gå amok over folk der opfordrer mig til at nyde den sidste tid uden baby og nyde frede... JA det ku jeg hvis jeg havde det godt... men det har jeg ikke og jeg synes i øvrigt jeg har haft RIGELIG med tid - gik på barsel 1. maj og det er efterhånden ved at være noget tid siden. NU vil jeg altså bare gerne møde den lille prinsesse (som jeg mistænker for ikke at være så lille endda for HOLD DA KÆFT hvor hun fylder derinde og min mave er ved at springe) og starte vores nye liv med to dejlige unger... KOM UUDDD!!! 
Nå ja og så er jeg lidt muggen over at jeg ikke har flere jordemoder besøg før jeg er gået over tid... undrer mig meget over at jeg ikke er blevet tilbudt et besøg her i uge 40 - ku satme godt tænke mig lige at høre at prinsessen har det godt derinde - og måske lige få hende til at rode lidt dernede så det kunne sætte gang i sagerne 
Nå - brok, brok, brok for mig... jeg sku skamme mig på denne ellers så dejlige solskins dag (med jeg er for fed og det er for varmt at lave noget som helst udenfor
)
Anmeld