blandet sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. juli 2010

Anitta J

Skytten0111 skriver:

hvad siger du til 70 kr. incl porto?

det er helt fint, du kan bare sende mig en pb, med oplysninger, og så sender jeg en besked med kontooplysninger osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Anitta J

line melias mor skriver:

jeg er meget interesseret i badekarret hvad koster det mon at sende

puha det ved jeg ik, tror det bliver dyrt.. har lige været inde og kigge på postdanmark, og der skriver den 75 kr, men det afhænger jo af størrelse og vægt. så prøver at gå på posthuset imorgen.. skal stativet også med?

Anmeld

4. juli 2010

line melias mor

camian skriver:

puha det ved jeg ik, tror det bliver dyrt.. har lige været inde og kigge på postdanmark, og der skriver den 75 kr, men det afhænger jo af størrelse og vægt. så prøver at gå på posthuset imorgen.. skal stativet også med?

ja det ville jeg rigtig gerne ha. hvis du vil tjekke hvad det koster og komme med en samlet pris så printer jeg lige billederne af det fine badekar ind i min mands hukommelse hehe

Anmeld

4. juli 2010

Anitta J

line melias mor skriver:

ja det ville jeg rigtig gerne ha. hvis du vil tjekke hvad det koster og komme med en samlet pris så printer jeg lige billederne af det fine badekar ind i min mands hukommelse hehe

det får jeg gjort imorgen skal jeg sende pris her inde, eller på sms?

Anmeld

4. juli 2010

Nadia&Daniel

camian skriver:

skal vi sige 50 kr plus porto?

Hvad er portoen da på???

Anmeld

4. juli 2010

Anitta J

Nadia&Daniel skriver:

Hvad er portoen da på???

mellem 50.50- 60.50 kr. kommer an på vægt, og forsendelse.. har iingen vægt hjemme, så har bare gættet mig frem.

Anmeld

5. juli 2010

Nadia&Daniel

camian skriver:

mellem 50.50- 60.50 kr. kommer an på vægt, og forsendelse.. har iingen vægt hjemme, så har bare gættet mig frem.

Kan du reseverer bogen til i aften?? skal lige have tjekket om det er den min veninde har (og hun er nemlig på ferie, men kommer hjem omkring 18 tiden)

Er 80% sikker på det ikke er den, men vil gerne lige være 100

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.