Vores søn- 16 uger for tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.025 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

signe.

Min kæreste og jeg blev den 30 april 2010 forældre til en lille dreng. Han blev taget ved kejsersnit i uge 24+4 og var derfor meget lille - sølle 470 gram, og 26 centimeter!! Han blev taget akut, pga. meget meget svær svangerskabsforgiftning, (som vi ikke anede at jeg fejlede før dagen inden kejsersnittet, da jeg ikke følte mig syg, før jeg fik noget medicin) hele forløbet har været ekstremt turbulent, og vi har tit følt os magtesløse i systemet selvom vi har haft med fantastiske sygepljersker og læger at gøre, men de kan jo ikke love at vi får ham med hjem, uanset hvorend de gerne ville..

Idag vejer han 1180 gram og måler ca. 36 centimeter. der er ca 7 uger til at jeg skulle have født, så man tænker virkelig over hvor lang tid før, han kom ud..

Håber at høre fra andre der har stået i lignende situation

/Hasses mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

signe.

Mange tak, det varmer

Anmeld

27. juni 2010

millesofie

synes du trængte for at i snart får ham hjem

Anmeld

27. juni 2010

twinboys

Mor-til-Hasse skriver:

Min kæreste og jeg blev den 30 april 2010 forældre til en lille dreng. Han blev taget ved kejsersnit i uge 24+4 og var derfor meget lille - sølle 470 gram, og 26 centimeter!! Han blev taget akut, pga. meget meget svær svangerskabsforgiftning, (som vi ikke anede at jeg fejlede før dagen inden kejsersnittet, da jeg ikke følte mig syg, før jeg fik noget medicin) hele forløbet har været ekstremt turbulent, og vi har tit følt os magtesløse i systemet selvom vi har haft med fantastiske sygepljersker og læger at gøre, men de kan jo ikke love at vi får ham med hjem, uanset hvorend de gerne ville..

Idag vejer han 1180 gram og måler ca. 36 centimeter. der er ca 7 uger til at jeg skulle have født, så man tænker virkelig over hvor lang tid før, han kom ud..

Håber at høre fra andre der har stået i lignende situation

/Hasses mor

<3-lig tillykke med jeres lille vidunder...

Hvor i landet er du fra???

Hvilket sygehus ligger i på???

Jeg er selv moar til tvillingedrenge født i uge 25+0

vi har været i samme situation og har været ved at miste dem mange gange, været i respirator flere gange, ligget med c-pap, sonde, operationer og jeg skal komme efter dig...

Jeg har en hjemmeside hvor du kan læse om os...

www.twinboys.dk

Du må meget gerne kontakte mig...

Mine drenge er idag 7år og har senfølger af at være født så tidligt, men med træninger og leg m.m er vi bare kommet rigtig langt...

Endnu en gang tillykke med jeres lille pus...

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2010

B&J

Først en mega krammer og må jeg så lige sige du har en sej lille søn han kæmper virkelig og jeg er bare så glad for han er en  rigtigt lille prins håber snart i må få ham med hjem og kæmpe tillykke med ham jeg ved desværre ikke noget om det men du får lige en krammer mere

Anmeld

27. juni 2010

signe.

Til twinboys:

Jamen vi er fra Viboregnen, og ligger pt på aalborg sygehus. Vi har været indlagt både på skejby og odense. Ja du må virkelig vide hvad vi gennemgår, da dine også har været noget meget bette nogen. Hasse ligger i respirator(på 9. uge) med kun 6 dage sammenlagt i CPAP... Det der er Hasses værste fjende lige nu er BPD( de stive lunger) som han kæmper meget med... Havde dine det? og må jeg spørge til hvilke senfølger i (deværre) har fået på jer...

Tusind tak for at du også sendte billeder med, de er nu dejlige de kære små, selvom de er så lillebitte

Anmeld

27. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

først lige en stor krammer til dig  i må ha haft nogen hårde uger. også et kæmpe tillykke med ham håber snart at se nogen billeder af det lille vidunder og i får ham med hjem..

knuser herfra

Anmeld

27. juni 2010

signe.

B&J skriver:

Først en mega krammer og må jeg så lige sige du har en sej lille søn han kæmper virkelig og jeg er bare så glad for han er en  rigtigt lille prins håber snart i må få ham med hjem og kæmpe tillykke med ham jeg ved desværre ikke noget om det men du får lige en krammer mere

Tusind tak, vi er også rigtig stolt af vores lille fighter- han har vist han vil livet

Anmeld

27. juni 2010

signe.

mortil(nichlasogmathias) skriver:

først lige en stor krammer til dig  i må ha haft nogen hårde uger. også et kæmpe tillykke med ham håber snart at se nogen billeder af det lille vidunder og i får ham med hjem..

knuser herfra

Meget hårde uger ja, men så længe det går fremad.. Ja skal nok få uploadet lidt af den lille mirakelbaby( som de så pænt kaldte ham på skejby, da de som det første lige efter kejsersnittet sagde han ikke overlevede, men nu er han her i bedste velgående )

Anmeld

27. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

Mor-til-Hasse skriver:

Meget hårde uger ja, men så længe det går fremad.. Ja skal nok få uploadet lidt af den lille mirakelbaby( som de så pænt kaldte ham på skejby, da de som det første lige efter kejsersnittet sagde han ikke overlevede, men nu er han her i bedste velgående )

hvor er det bare dejligt at han klare det så fint og i gør.. kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt i må/har haft det.. respekt for det, i er seje..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.