Conrads fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Svei

Tillykke...og fint navn, dog bedre med K..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor skønt at læse om andres skønne hjemmefødsler. Vi glæder os også rigtig meget til næste gang.

Hvad er det dersens chilliplaster? Det har jeg aldrig hørt om. Måske jeg ville få brug for det når Frigg kommer.

Anmeld

28. juni 2010

Corn

Ihh tillykke og dejligt at høre om andre gode hjemmefødsler... Jeg forsøger stadig at tage mig sammen til at få skrevet min FB færdig, og den bliver bare rigtig lang...

Anmeld

1. juli 2010

ML

Tak for alle jeres hilsner. Det er skønt at kunne fortælle om fødslen igen og igen! Chiliplaster kan købes hos amoxa.com som har lokaler på Christianshavn. Det var også der jeg var til akupunktur hvis nogen er desperater efter at komme i gang med at føde. Det skader ihvertfald ikke og måske kan det sætte noget i gang. Chiliplasteret kostede 75 kr og man kan vist også få det sendt til resten af landet. Jeg synes det virkede rigtig godt og så dufter det også skønt!

Zafir skriver:

Hvor skønt at læse om andres skønne hjemmefødsler. Vi glæder os også rigtig meget til næste gang.

Hvad er det dersens chilliplaster? Det har jeg aldrig hørt om. Måske jeg ville få brug for det når Frigg kommer.

Anmeld

1. juli 2010

ML

Nå ja, lige et billed af min smukke dreng 2 dage gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2010

Bayze

Tillykke med den dejlige fødsel og din lille dreng

Anmeld

1. juli 2010

isimaven

tillykke med en god fødsel og den smukke dreng!! glæder mig til at skulle føde hjemme til november

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
ML skriver:

Tak for alle jeres hilsner. Det er skønt at kunne fortælle om fødslen igen og igen! Chiliplaster kan købes hos amoxa.com som har lokaler på Christianshavn. Det var også der jeg var til akupunktur hvis nogen er desperater efter at komme i gang med at føde. Det skader ihvertfald ikke og måske kan det sætte noget i gang. Chiliplasteret kostede 75 kr og man kan vist også få det sendt til resten af landet. Jeg synes det virkede rigtig godt og så dufter det også skønt!

Hvad gør det egentligt? Altså hvordan hjælper det og hvordan bruger man det?

Anmeld

4. juli 2010

LotteN

du får det jo til at lyde som om vi fremover skal vælge hjemmefødsel - bliver jo helt overrasket over sådan en positiv oplevelse du du har haft ved det

men et stort tillykke med lillemanden.

Anmeld

5. juli 2010

ML

Zafir skriver:

Hvad gør det egentligt? Altså hvordan hjælper det og hvordan bruger man det?

man sætter plasteret hen over lænden og chilien skulle så medvirke til at dulme smerterne der. Jeg synes det hjalp godt og mine veer gjorde "kun" ondt foran og gik ikke om i lænden som jeg oplevede med min første fødsel. Om det er plasteret eller noget andet er jo svært at sige, men det skader i hvert fald ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.