mayapigen skriver:
Hej piger
Jeg er så glad men bogså vildt nervøs. Jeg var ude ved mine svigerforældre, og da jeg skulle på torrilettet var der sådan en mega tyk klam gul slimlat, da jeg skulle tørrer mig for neden. Jeg gik helt i panik og gik derefter ud til de andre, og sagde "der er et eller andet slim agtig dern er røget ud" hehe. De blev helt forvirret, og forstod ikke hvad jeg sagde. Vi besluttede os for at blive tjekket på sygehuset, da jeg var lidt i tvivl om det kunne være vandet. Da vi kom ud på sygehuset sagde jordmoderen at det ikke var vandet, da vandet bliver ved med at sive ud af en til man føder. Hmmm men de ville alligevel gerne tjekke mig, for at være sikker. Da jeg sad og ventede på jordmoderen skulle tjekke mig gik vandet, og rigtig nok så var man ikke det mindste i tvivl. Jeg rystede helt vildt og de undersøgte babyens hjertelyd mm. De sagde han var meget aktiv og det var et godt tegn på en sund baby. Alt var som det skulle være, og de sagde jeg skulle tage hjem igen til veerne tog til (har kun lidt ondt i ryggen nu). Hvis ikke veerne kommer/tager til i aften/nat skal jeg der ind kl. 8 imorgen tidlig og have vee-drop (eller hvad de giver mig). Vi er helt oppe at køre fordi vi er så nervøse og spændte. Så undskyld mine stavefejl osv. Jeg har fået afvide jeg skal ligge mig og slappe af, så det vil jeg ind og gøre nu :-)
Hilsen en MEGET SNART mor - det er for vildt. Maya (uge 41+1)
Ps. Vi tror selv vi satte føslen igang igår aftes, fordi Camilla her inde, havde givet os et råd om at massere noget oppe i livmoderen (kan læses i min gæstebog, hvis i også vil prøve den metode af)
ihhh hvor spændende, krydser alt for en super fødsel og oplevelse, glæder mig til at se billeder af den lille ny
tillykke med jeres lille ny, li om lidt 
Anmeld