Så skal jeg sgu føde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.663 visninger
31 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Liljesilas

Hej piger

Jeg er så glad men bogså vildt nervøs. Jeg var ude ved mine svigerforældre, og da jeg skulle på torrilettet var der sådan en mega tyk klam gul slimlat, da jeg skulle tørrer mig for neden. Jeg gik helt i panik og gik derefter ud til de andre, og sagde "der er et eller andet slim agtig dern er røget ud" hehe. De blev helt forvirret, og forstod ikke hvad jeg sagde. Vi besluttede os for at blive tjekket på sygehuset, da jeg var lidt i tvivl om det kunne være vandet. Da vi kom ud på sygehuset sagde jordmoderen at det ikke var vandet, da vandet bliver ved med at sive ud af en til man føder. Hmmm men de ville alligevel gerne tjekke mig, for at være sikker. Da jeg sad og ventede på jordmoderen skulle tjekke mig gik vandet, og rigtig nok så var man ikke det mindste i tvivl. Jeg rystede helt vildt og de undersøgte babyens hjertelyd mm. De sagde han var meget aktiv og det var et godt tegn på en sund baby. Alt var som det skulle være, og de sagde jeg skulle tage hjem igen til veerne tog til (har kun lidt ondt i ryggen nu). Hvis ikke veerne kommer/tager til i aften/nat skal jeg der ind kl. 8 imorgen tidlig og have vee-drop (eller hvad de giver mig). Vi er helt oppe at køre fordi vi er så nervøse og spændte. Så undskyld mine stavefejl osv. Jeg har fået afvide jeg skal ligge mig og slappe af, så det vil jeg ind og gøre nu :-) 

Hilsen en MEGET SNART mor - det er for vildt. Maya (uge 41+1)

Ps. Vi tror selv vi satte føslen igang igår aftes, fordi Camilla her inde, havde givet os et råd om at massere noget oppe i livmoderen (kan læses i min gæstebog, hvis i også vil prøve den metode af)   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Dansker I Holland

Mange gange tillykke Håber alt går vel Men hvorfor skulle det ikke det da hehe.. Dejligt at der ENDELIG sker noget for dig når du er gået 2 uger over tid.. Må være træls da..

Mvh Sussie 19+6

Anmeld

27. juni 2010

mortilfreja

mayapigen skriver:

Hej piger

Jeg er så glad men bogså vildt nervøs. Jeg var ude ved mine svigerforældre, og da jeg skulle på torrilettet var der sådan en mega tyk klam gul slimlat, da jeg skulle tørrer mig for neden. Jeg gik helt i panik og gik derefter ud til de andre, og sagde "der er et eller andet slim agtig dern er røget ud" hehe. De blev helt forvirret, og forstod ikke hvad jeg sagde. Vi besluttede os for at blive tjekket på sygehuset, da jeg var lidt i tvivl om det kunne være vandet. Da vi kom ud på sygehuset sagde jordmoderen at det ikke var vandet, da vandet bliver ved med at sive ud af en til man føder. Hmmm men de ville alligevel gerne tjekke mig, for at være sikker. Da jeg sad og ventede på jordmoderen skulle tjekke mig gik vandet, og rigtig nok så var man ikke det mindste i tvivl. Jeg rystede helt vildt og de undersøgte babyens hjertelyd mm. De sagde han var meget aktiv og det var et godt tegn på en sund baby. Alt var som det skulle være, og de sagde jeg skulle tage hjem igen til veerne tog til (har kun lidt ondt i ryggen nu). Hvis ikke veerne kommer/tager til i aften/nat skal jeg der ind kl. 8 imorgen tidlig og have vee-drop (eller hvad de giver mig). Vi er helt oppe at køre fordi vi er så nervøse og spændte. Så undskyld mine stavefejl osv. Jeg har fået afvide jeg skal ligge mig og slappe af, så det vil jeg ind og gøre nu :-) 

Hilsen en MEGET SNART mor - det er for vildt. Maya (uge 41+1)

Ps. Vi tror selv vi satte føslen igang igår aftes, fordi Camilla her inde, havde givet os et råd om at massere noget oppe i livmoderen (kan læses i min gæstebog, hvis i også vil prøve den metode af)  

Ihhhhh er mindst lige så spændt som jer.. Held og lykke med fødslen

Kram

Anmeld

27. juni 2010

NinaNymannMadsen

uh lyder spændene... glæder mig til at høre mere om det.

Anmeld

27. juni 2010

NoName

Ihhh hvor er det spændende...

Held og lykke og husk endelig at spamme os med billeder når du har overskud til det...

knus fra Majken 35+4

Anmeld

27. juni 2010

line melias mor

weeeeeeeeeee sådan det var også på tide. er så glad på jeres vegne. det bliver det største. glæder mig til at se ham lige om snart

Anmeld

27. juni 2010

Low

Det er jo bare snyd . Jeg går stadig og venter på at min baby boy vil komme ud til mig. Jeg fik en hindeløsning i fredags og det eneste der er kommet ud af det er en meget lille blødning men det stoppede i morges og så slimer det lidt ud af mig, lækkert hehe. Men jeg tror sgu det ender med at jeg bliver sat igang på tirsdag. Jeg er sgu allerede 41+5 i dag

Nå men nok om mig . Held og lykke med hele og jeg håber at det bliver en nem fødsel og at det ikke bliver en lang en  

Anmeld

27. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ihh hvor bliver det bare spændende!!!

Jeg skal dælme godt nok også have masseret min livmoderhals iaften, hahaha

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

Eeeeeej hvor er det bare spændende. Lige om snart skal du føde! Wee.. hehe.. super skønt, specielt når du nu er gået over tid og sikkert har været godt utålmodig

Glæder mig helt vildt til update, på at nu er der veer Hehe..

Og selvfølgelig til din lille lækre dreng er kommet ud til dig, så vi kan se skønne billeder af ham og høre din FB

for at der snart sker noget hihi

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

Drilsk internet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.