misslea skriver:
Ja min mand er uddannet elektriker (arbejder ikke som elektriker længere), og stort set alle hans kammerater har også en håndværkeruddannelse, så det har jo hjulpet gevaldigt på det!!
Men ja... puha, er virkelig glad for, at det er overstået.... for vi havde stort set ikke noget liv, da vi gik og byggede herhjemme!!!
Altså... vi bor i en andelsforenig, hvor en 2. værelses lejl. koster 2000kr inkl. vand/varme! Og da vi jo har tre, så bliver det ialt kun 6000kr!! Vi er bare mega heldige... det er meget billigt... og det er jo også på Amager 
Men ja.. kan godt se, at det er en del mere I betaler....!! Det er bare generelt dyrt at bo i byen syns jeg...!! Så vi er jo ekstra glade for, at det er lykkedes os, at købe tre lejligheder, som er så billige!!
Vi startede i en 2 værsl. og så købte vi nabolejligheden og igen nabolejligeden til den nye lejlighed!!!
Det er altid godt med håndværkervenner 
Ahh så kan jeg bedre forstå det - havde jo lige glemt at tænke på, at I selvfølgelig må have købt dem som andele, da I har måtte byge om og samtidig har en husleje hver måned
Så er det mere forståeligt
Men heldige jer, hvor må det bare være dejligt, og fedt at I orkede at gøre så meget ved det! Og nu kan I så høste frugten af det 
Anmeld