Ny lejlighed og baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Louisesam

misslea skriver:

Ja min mand er uddannet elektriker (arbejder ikke som elektriker længere), og stort set alle hans kammerater har også en håndværkeruddannelse, så det har jo hjulpet gevaldigt på det!!  Men ja... puha, er virkelig glad for, at det er overstået.... for vi havde stort set ikke noget liv, da vi gik og byggede herhjemme!!!

Altså... vi bor i en andelsforenig, hvor en 2. værelses lejl. koster 2000kr inkl. vand/varme! Og da vi jo har tre, så bliver det ialt kun 6000kr!! Vi er bare mega heldige... det er meget billigt... og det er jo også på Amager

Men ja.. kan godt se, at det er en del mere I betaler....!! Det er bare generelt dyrt at bo i byen syns jeg...!! Så vi er jo ekstra glade for, at det er lykkedes os, at købe tre lejligheder, som er så billige!!

Vi startede i en 2 værsl. og så købte vi nabolejligheden og igen nabolejligeden til den nye lejlighed!!!

Det er altid godt med håndværkervenner

Ahh så kan jeg bedre forstå det - havde jo lige glemt at tænke på, at I selvfølgelig må have købt dem som andele, da I har måtte byge om og samtidig har en husleje hver måned  Så er det mere forståeligt  Men heldige jer, hvor må det bare være dejligt, og fedt at I orkede at gøre så meget ved det! Og nu kan I så høste frugten af det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

misslea

Louisesam skriver:

Det er altid godt med håndværkervenner

Ahh så kan jeg bedre forstå det - havde jo lige glemt at tænke på, at I selvfølgelig må have købt dem som andele, da I har måtte byge om og samtidig har en husleje hver måned  Så er det mere forståeligt  Men heldige jer, hvor må det bare være dejligt, og fedt at I orkede at gøre så meget ved det! Og nu kan I så høste frugten af det 

ja nemlig.... selvom det har været hårdt, så er det jo dejligt at sidde nu og vide, at vi faktisk kan blive boende her resten af livet, hvis vi har lyst til det  Skal i hvert fald ikke bekymre os om pladsen, og det er jo herligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.