Louisesam skriver:
LUXUs, LUXUS, LUXUS - siger jeg bare!!
Ej, hvor lyder det dejligt, så har I da plads nok! Må være fantastisk hyggeligt at ordne barneværelse, tænker jeg! Ville ønske vi havde mulighed for det!
Men boliglejepriserne tillader os desværre ikke større, end de 80 kvm vi har fundet her... Men uanset hvad, så er det bare lækkert med en ny, charmerende lejlighed, glæder mig så meget til at flytte ind! Og det vigtigste af alt - den er billigere end den gamle! 
Fortsat god aften til dig også, hvor har det bare været fantastisk vejr i dag! 
jaaah vi har bare været SÅ heldige må man sige!! Men puha... det har også været noget af en omgang!! Vi har revet ALT ned på de 175 m4 - altså HELT ned til de rå vægge og gulve.... kækkener, toiletter ALT simpelthen....!! Man kunne faktisk ikke se, at det nogensinde havde været lejligheder.... 
Så vi har måtte rive 4 vægge ned, og sat nye op andre steder, lukket 2 hoveddøre og 2 køkkentrappedøre, og så ellers bare spartlet, tarpeseret, malet, muret, lagt nye gulve, lagt nyt el ind i væggene, lavet lofter, køkken, 2 badeværelser, et bryggers... osv osv.....!!! Så det har været et STORT arbejde - MEN DET HELE VÆRD!!! 
Vores husleje er heldigvis meget billig (6000 tilsammen for alle tre), og derfor har vi råd til det....!! Så lige nu, er det jo så et kommende børneværelser, der er næste projekt.... man sku jo nødig gå hen og kede sig... heheh 
Men havde vi ikke haft muligheden, jaa så ville vi også bo ligesom jer, og så havde vi fundet af dét.... det gør man jo heldigvis altid...!!
Og 80 m4 er da stadig ret stort trods alt.....!!
Og ja.... dagen har da bare været for skøn!! Er jo pædagog... så den har stået på vandkamp og vandpjask det meste af dagen sammen med ungerne... deeeejligt 
Mange
fra Lea