Heller ingen tandlæge i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Loggidut

Jo jo den er god nok, Jeg måtte vække tif her halv ni, for så syntes jeg da godt nok hun skulle til at op,især når man tænker på at vi skulle havde været ved tandlægen her kvart i ti. Men pigebarnet var bare helt slapt, og hang...hun havde ingen feber, så det virkede lidt underligt, og jeg blev da egentlig nervøs... Så var min tanke at hun måske var gået helt sukkerkold, når nu hun ikke rigtigt spiste noget til aften i går...så hun fik lige kastet noget mad og en flaske i munden... så begyndte hun at sitre...lige som når man har feber...:( og så måtte jeg jo erkende at jeg igen, måtte aflyse med tandlægen... jeg tror hun er syg, dog uden feber. Der er kommet lidt mere gang i hende, og nu har jeg lige puttet hende igen, og der kommer slet ikke en lyd ud af hende dernede... så jeg håber godt nok hun er mere frisk når hun vågner igen... det er sgu en underlig facon at være syg på. Men jeg må da holde øje med hende... :'( ps/min tandlæge mente at man skulle bruge tandpasta, og flour indholdet skulle lyde på over 1000...ellers var der ikke flour nok i. hun mente at man skulle tilsætte så meget flour så muligt fra så ung en alder af... jeg siger ikke det er det rigtige, kun at det var det hun mente!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Sille

Stakkels lille Tif.. det lyder da ikke specielt rart.. måske du burde svinge forbi lægen???

God bedring med hende...(H)

Anmeld

23. juni 2008

Hyner

Årh lille tiff Jeg sender lige et cyber (H) til dig og hende... Jeg hader bare når de "små" er syge... Emma ligger jo også brak i dag:'( Håber på bedring NU!!!

Anmeld

23. juni 2008

ivfmarie

erjh da! Sølle Tiff! Bare det kun er efterveer af en spændende weekend?

Knus og god bedring

Anmeld

23. juni 2008

Tikki

ej dog - god bedring med lille Tif...det lyder ikke så heldigt :(

Ang. det med tandpastaen, så har jeg hørt præcis det samme fra min egen tandlæge, min svigerindes samt min veninde, som er ved at uddanne sig til tandlæge...så mon ikke det er rigtigt nok ;)

Anmeld

23. juni 2008

Anja

God bedring med hende :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.