3. kvartal 2010 babyer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Ik andet end de skide plukveer som bider mere og mere, menstruations lignende smerter og så skal jeg love for at mine tarme bliver tømt ud i disse dage  MEN jeg ligger ikke noget i noget af det for jeg har squ efetrhånden haft det sårn længe og jeg kører mig selv helt ned ved konstant at tænke "nu er det nu".

Hvad med dig?

Det forstår jeg godt. Har du prøvet med de alternative metoder til igangsættelse? Altså eksempelvis zoneterapi eller akupunktur?

Jeg får også bare tømt ud, men sådan har det nu også været i et par uger. Han må nu også gerne blive derinde lidt endnu. Min veninde, som skal med til fødslen, kommer først hjem fra ferie d. 25.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Anne85

ct skriver:

Det forstår jeg godt. Har du prøvet med de alternative metoder til igangsættelse? Altså eksempelvis zoneterapi eller akupunktur?

Jeg får også bare tømt ud, men sådan har det nu også været i et par uger. Han må nu også gerne blive derinde lidt endnu. Min veninde, som skal med til fødslen, kommer først hjem fra ferie d. 25.

Nej har ikke prøvet noget endnu... så utålmodig er jeg åbenbart alligevel ikke  Lige pt. synes jeg også det er varmen der er værst.

Ja så sku du helst vente lidt endnu... men du er vel heller ikke helt 37+ endnu... og det skulle du jo også gerne

Anmeld Citér

2. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Nej har ikke prøvet noget endnu... så utålmodig er jeg åbenbart alligevel ikke  Lige pt. synes jeg også det er varmen der er værst.

Ja så sku du helst vente lidt endnu... men du er vel heller ikke helt 37+ endnu... og det skulle du jo også gerne

Ja, varmen kan godt være ret slem! Det kan også være dovenskab, der er skyld i, du ikke har prøvet Det ville umiddelbart være mit bedste bud, dømt ud fra hvordan jeg selv har det

Nej, det er jeg først om en uge, så jeg klemmer ballerne sammen 3 ugers tid endnu

Anmeld Citér

2. juli 2010

Anne85

ct skriver:

Ja, varmen kan godt være ret slem! Det kan også være dovenskab, der er skyld i, du ikke har prøvet Det ville umiddelbart være mit bedste bud, dømt ud fra hvordan jeg selv har det

Nej, det er jeg først om en uge, så jeg klemmer ballerne sammen 3 ugers tid endnu

Lige pt er jeg faktisk også for doven til at føde... hi hi... så har man squ også fortjent at gå over tid når man fx tænker "arh, jeg gider squ ik føde nu jeg vil hellere sove" eller "puha, det er alt for varmt til at ha voldsomme veer nu"

Anmeld Citér

2. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Lige pt er jeg faktisk også for doven til at føde... hi hi... så har man squ også fortjent at gå over tid når man fx tænker "arh, jeg gider squ ik føde nu jeg vil hellere sove" eller "puha, det er alt for varmt til at ha voldsomme veer nu"

Haha, når du nu selv siger det  

Anmeld Citér

2. juli 2010

sbs78

Ja den her varme er ikke sjov. Ja ved jo egenligt godt at vi ikke må klage over vejret, men...... Nå men her er der heller ikke tegn på noget som helst. Jeg tror sgu ikke min krop, kan finde ud af at selv gå i fødsel

Men Anne vi må bare puste til hinanden

PPPPUUUUSSSTTTT

Anmeld Citér

3. juli 2010

NoName

Majken (Macaab): Aslan - født 19. juni - 3450 g 53 cm

Malin: Baby dreng - født 24. juni - 3260 g 53 cm

Dorthemuzz: Baby dreng - født 30. juni

Low: Alexander - født 1. Juli - 4055g og 55 cm.

Anmeld Citér

4. juli 2010

Anne85

Tillykke til Risen med gruppens første pige

Malin: Baby dreng - født 24. juni - 3260 g 53 cm

Maria (Risen): Clara - født 4. juli -

Anmeld Citér

4. juli 2010

MTS

Jeg må vist lige skrive i navnet på vores lille dreng

Malin: Oliver - født 24. juni - 3260 g 53 cm

Maria (Risen): Clara - født 4. juli -

Anmeld Citér

5. juli 2010

NoName

Malin: Oliver - født 24. juni - 3260 g 53 cm

Ditte Low: Alexander - født 1. Juli - 4055g og 55 cm.

Maria (Risen): Clara - født 4. juli - 2650g of 50 cm.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.