3. kvartal 2010 babyer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.841 visninger
38 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Anne85

Jeg er ikke helt tilfreds med at blive overhalet indenom igen og igen  Hi hi... MEN kæmpe stort tillykke til de piger der allerede har fået deres lækre bebser ud  (hmm... er det ikke også noget emd at piger i gennemsnit bliver i maven lidt længere end drenge? )

Nå men så vil jeg da bruge ventetiden på at oprette denne tråd - for inden længe vælter det vel ind med 3. kvartal babyer

Håber jeg har alle facts korrekt (dato, vægt, længde, navn osv osv) ellers må I lige rette listen

Majken (Macaab): Aslan - født 19. juni - 3450 g 53 cm

Malin: Baby dreng - født 24. juni - 3260 g 53 cm

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

sbs78

Anne85 skriver:

Jeg er ikke helt tilfreds med at blive overhalet indenom igen og igen  Hi hi... MEN kæmpe stort tillykke til de piger der allerede har fået deres lækre bebser ud  (hmm... er det ikke også noget emd at piger i gennemsnit bliver i maven lidt længere end drenge? )

Nå men så vil jeg da bruge ventetiden på at oprette denne tråd - for inden længe vælter det vel ind med 3. kvartal babyer

Håber jeg har alle facts korrekt (dato, vægt, længde, navn osv osv) ellers må I lige rette listen

God tråd Anne

Anmeld Citér

27. juni 2010

NoName

Super idé Anne....

p.s. puuuuusssssstttttttttttt (også til dig Sidsel)

Anmeld Citér

2. juli 2010

Anne85

Så blev man endnu engang overhalet indenom  Men kæmpe stort tillykke til Dorthemuzz som jeg jo lige kunne læse mig til har født  Er der mon andre vi mangler at få på listen??

P.s... hvad sker der for at det kun er drengene der gider ud??

Dorthemuzz: Baby dreng - født 30. juni

Anmeld Citér

2. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Du er simpelthen så initiativrig! Keep up the good work, Anne

Anmeld Citér

2. juli 2010

Anne85

ct skriver:

Du er simpelthen så initiativrig! Keep up the good work, Anne

Nej jeg keder mig bare  Har du fulgt med i om der er flere 3. kvartal damer der har født? Troede næsten du havde

Anmeld Citér

2. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Nej jeg keder mig bare  Har du fulgt med i om der er flere 3. kvartal damer der har født? Troede næsten du havde

Baby.dk er også suverænt til tidsfordriv  

Nej, jeg snakker slet ikke privat med nogen herinde fra, og har ikke "hørt" noget herinde. 

Har du oplevet tegn på noget?

Anmeld Citér

2. juli 2010

Anne85

ct skriver:

Baby.dk er også suverænt til tidsfordriv  

Nej, jeg snakker slet ikke privat med nogen herinde fra, og har ikke "hørt" noget herinde. 

Har du oplevet tegn på noget?

Ik andet end de skide plukveer som bider mere og mere, menstruations lignende smerter og så skal jeg love for at mine tarme bliver tømt ud i disse dage  MEN jeg ligger ikke noget i noget af det for jeg har squ efetrhånden haft det sårn længe og jeg kører mig selv helt ned ved konstant at tænke "nu er det nu".

Hvad med dig?

Anmeld Citér

2. juli 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ik andet end de skide plukveer som bider mere og mere, menstruations lignende smerter og så skal jeg love for at mine tarme bliver tømt ud i disse dage  MEN jeg ligger ikke noget i noget af det for jeg har squ efetrhånden haft det sårn længe og jeg kører mig selv helt ned ved konstant at tænke "nu er det nu".

Hvad med dig?

ja ja Anne.... jeg giver dig 5 dage...

PUUUUUSSSSSTTTTTTTTTT

Anmeld Citér

2. juli 2010

Anne85

noname skriver:

ja ja Anne.... jeg giver dig 5 dage...

PUUUUUSSSSSTTTTTTTTTT

Puha majken... 5 dage det var meget  Men okay... bedre end at gå to uger over! Min kære mand er sikekr på at jeg føde på søndag hvor jeg er 40+3 for der fødte jeg sønnike

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.