Jeg ville meget hellere sidde her, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

ivfmarie

Nu må jeg igang med oprydningen!
Soveværelset er tilsyneladende blevet lavet om til pulterkammer i den forgående uge, og samtlige tøjskabe i huset lader til at være ramt af diarre - alt indholdet vælter i hvertfald ud af dem 8(.
Jeg orker ikke rigtig, men det skal jo gøres..... :S

ses igen engang når jeg tillader mig selv en pause :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Nadi

Bare jeg kunne 8( Ja tænk a jeg skulle komme til at sige det! Men jeg har simpelthen SÅ ondt i ryggen :'( Kunne knap nok komme ud og ind af bilen da jeg skulle aflevere Oliver! Men god fornøjelse Ivf :D -Nadia

Anmeld

23. juni 2008

Hyner

Jeg burde nok også svinge kosten en omgang..... Men nej hvor jeg da bare ikke gider... Desuden er Emsen MEGET krævende/hængende når hun nu er vågen... Så den udsætter jeg(igen) til i morgen...
Så god kamp ivf:P

Anmeld

23. juni 2008

Marco2

Ja, her skal vi jo i vuggeren og spise for første gang... Skal lige ha Emyssen og mi siel i bad først. Men vi er først lige stået op 8D Emily har sgu sovet til 8.20...stoooor pige.

Ag - lidt friskere

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Ja, her skal vi jo i vuggeren og spise for første gang... Skal lige ha Emyssen og mi siel i bad først. Men vi er først lige stået op 8D Emily har sgu sovet til 8.20...stoooor pige. Ag - lidt friskere[/citat] DEJLIGT :) Oliver var bare heller ikke til at få op idag, og det var jeg sådan set heller ikke :$ Men op det om vi, ved hjælp af en skrap far (L) Held og lykke i VS'en :D Det bliver spændende!!

Anmeld

23. juni 2008

ivfmarie

Marco2 skriver:
Men vi er først lige stået op 8D Emily har sgu sovet til 8.20...

Jeg kan seriøst ikke huske hvornår jeg har sove længe! Her i huset er vi heldige hvis vi kan trække den helt til 6.30 i weekenderne!! I morges var den 5.03! Som i : TREFUCKINGMINUTTEROVERFUCKINFEM! >(

Nå, men så får man jo noget ud af dagen... Crapppp!
Jeg har fået rydet op i ungernes legesager her i stuen - hold nu kæft så meget lort de har! Og nu vil jeg gå (humpe) en regnvejerstur med hunden, og så igang med køkkenet, der er tapetseret med morgenmadsrester 8(...

Marie - der dog først liiige skal læse et par indlæg

Anmeld

23. juni 2008

Grynt

Der er masser at give sig til her hjemme, men det vil jeg skide på. Jeg ligger mig nemlig ind i sengen igen når Freja skal hen og have hendes formiddags/middags lur og ind til da vil jeg sætte min fede røv her foran pc'eren og glo indlæg mm. Jeg er herre smadret idag...er vist ved at blive for gammel til alt det pjat 8(

Anmeld

23. juni 2008

Marco2

Det er altså også først gang hun har sovet så længe. Normalt vågner hun ved 6-tiden...

MEn det har jo fuldstændigt ødelagt dagsrytmen. Hun er kommet ud at sove kl. 10.15 og vi skulle have været ovre i vuggeren kl. 10.45. Men jeg kunne ikke trække den, og prøve at få hende til at spise når hun er træt er vist dødsdømt på forhånd... SÅ jeg blev nødt til at ringe op og sige at vi ikke kom. Men spurgte om vi måtte kigge op senere når hun er vågnet, og det måtte vi gerne. Så nu sover hun fredeligt i barnevognen og så kan jeg lige få tjekket you gørlz...

Men her er bare clean. Han har endda rengjort komfuret i wekenden, så ingen dårlig samvittighed over at hænge her... skal dog have støvsuget, men det når jeg nok....

og så er jeg bare blevet herresnottet!!! :@ øv bøv. Men den flaske vin jeg fik nægter jeg at bruge til glögg-lignende eksperimenter...

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.