Jeg er helt ude i marken lige nu, det er faktisk så slemt at jeg kan begynde at græde når jeg kan se at lægningen af den lille nærmer sig
jeg er SÅ frustreret, jeg behøver virkelig hjælp omgående !!!!
vores dag er således
det er forskelligt hvornår h'n vågner det ligger mellem 6-8 h'n tager så en lur kl ca 9 ude i barnevognen og det er også forskelligt hvor lang den er mellem en ½ til 2 timer så leger vi spiser skifter ble osv.. så sover h'n igen kl 13 præcis og sover ca 1½ time så leger vi spiser og skifter igen og så vi h'n mægtig gerne sove en ½ time kl ca 17.30
så er det op igen lege spise skifte og så sove kl 19.30
så vågner h'n igen!!!! kl ca 21 og vil op til mig og ligge i armene eller dikke dikke lidt og så en time senere kan jeg så lægge h'n igen hvorefter h'n vågner igen mellem 24-2 og der aner jeg ikke hvad h'n vil, jeg er altid lige faldet i søvn og jeg bliver mega sur og kan ikke styre det jeg siger nogle grimmer ting til h'n fordi jeg stadig er i søvnen
når jeg så 1 time til 1½ senere har fået h'n til at sove igen sover h'n resten af natten
kan i se problemmet
min rem-søvn er ikke-eksisterende
jeg har prøvet at putte kl 20.30 i stedenfor med det hjalp heller ikke
jeg må nok også sige at det der er værst er at h'n skriger og græder til den helt stor guldmedalje hver gang jeg skal lægge h'n og jeg har prøvet alt (synes jeg) jeg kan ikke få h'n til at sove selv og h'n vil heller ikke have at jeg holder h'n så sparker h'n og vrider sig og skriger endnu mere
jeg er nu til sidst begyndt at lægge h'n i barnevognen og så bære jeg h'n ind i seng efter en times tid
jeg vil så gerne have et putte ritual med h'n hvor jeg læser en lille bog (eller kigger) og synger en sang, vi synger allerede med det er li'som ikke helt det samme
jeg ville sådan ønske at der var et skema eller noget som man kunne følge så både h'n og jeg kunne lære hvordan det skulle gøres for dette her holder jeg bare ikke til ret meget længere. bare jeg kunne lære at lægge h'n så hun fald i søvn selv
er der nogle der har nogen gode råd eller er der andre der har samme problem? og hvad gør i ?? 
Anmeld