Hejsa de damer 
Jeg har været inde på Hvidovre Hospital i dag for at blive undersøgt og fik et tid til igangsættelse på tirsdag kl. 08:15. I dag fik jeg en hinde løsning. Da jeg kom hjem og skulle tørre mig efter jeg havde tisset var der noget gennemsigt slim som var lidt rødlig og gulig der kom med på papiret. Det var ret klisteret men det var ikke klumpet og det var ikke lige som min udflåd som er normal og helt hvidt. Så tænker jeg at det måske kan være fordi jeg fik en hindeløsning. Men jeg har ingen forandring og tror ikke at det har virket hos mig men jeg håber da hehe. 
Men nu kunne jeg godt tænke at høre om da i blev sat igang, gerne i detaljer hvis i har lyst
. Jeg har fået en folder hvor der kort står beskrevet hvad der kan komme til at ske. Der står også hvad vi skal have med og der står: Vandrejournal, læsestof og anden tidsfordriv, toiletsager, behagelige sko, evt. badekåbe, evt. joggingbukser, små penge til mønttelefonen og madpakke til eventuelt ledsager. Hvor meget af det her havde i med?
På forhånd tak for svar

Hilsen Ditte, 41+3
Anmeld