Din erfaring med igangsættelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Low

Hejsa de damer

Jeg har været inde på Hvidovre Hospital i dag for at blive undersøgt og fik et tid til igangsættelse på tirsdag kl. 08:15. I dag fik jeg en hinde løsning. Da jeg kom hjem og skulle tørre mig efter jeg havde tisset var der noget gennemsigt slim som var lidt rødlig og gulig der kom med på papiret. Det var ret klisteret men det var ikke klumpet og det var ikke lige som min udflåd som er normal og helt hvidt. Så tænker jeg at det måske kan være fordi jeg fik en hindeløsning. Men jeg har ingen forandring og tror ikke at det har virket hos mig men jeg håber da hehe.

Men nu kunne jeg godt tænke at høre om da i blev sat igang, gerne i detaljer hvis i har lyst . Jeg har fået en folder hvor der kort står beskrevet hvad der kan komme til at ske. Der står også hvad vi skal have med og der står: Vandrejournal, læsestof og anden tidsfordriv, toiletsager, behagelige sko, evt. badekåbe, evt. joggingbukser, små penge til mønttelefonen og madpakke til eventuelt ledsager. Hvor meget af det her havde i med? 

På forhånd tak for svar  

Hilsen Ditte, 41+3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Low

- skriver:

Er sat i gang 3 gange nu.

1. gang:

med stikpille kl. 16 gav lidt mens smerter, så igen kl. 23. til midnat havde jeg den første ve, kl. 1.30 er jeg 1 cm åben. Kl. 4.30 er jeg 10 cm åben og vandet går. Får ve-drop og føder kl. 5.38.

2. gang bliver vandet taget får lidt veer hen af vejen, får ve-drop og føder på 5½ time, som 1. gang. 

3. gang bliver vandet taget og jeg får ve-drop, jeg føder på 3 timer og 21 min

Alle 3 gange er det gået fint.

Vi havde penge med til en snack, is, sodavand eller lign. Og et spil kort. 

Ellers kamera, ren t-shirt til manden - rart lige at blive frisket op...

Det lyder da ikke engang så besværligt . Jeg frygter at det vil tage rigtig lang tid at sætte mig igang. 

Blev i sendt hjem igen første gang? Det er mere om jeg skal tage ting med til babyen. Vi har ikke bil her så jeg tror at når vi skal der ud så tager vi bussen og hvis de sender os hjem igen så ser vi på om vi skal hentes af nogle venner.

Anmeld

25. juni 2010

B&J

mit vand gik jo ved jordmoren og fik så lagt en stik pille blev smidt hjem til kl 08.30 næste dag også går vi frem og tilbage fra dødegangen til barselgangen og fra den første pille til veerne kom tog det 3 dage kl 22 kom mine veer også 15 timer fem kom min daniel ja det var mega hårdt men fødte nu også 9 dage før tid så tror ikke han var klar til af komme ud og tror vandet gik den dag fordi jeg var vildt sur på min bank hihihi

Anmeld

25. juni 2010

Low

B&J skriver:

mit vand gik jo ved jordmoren og fik så lagt en stik pille blev smidt hjem til kl 08.30 næste dag også går vi frem og tilbage fra dødegangen til barselgangen og fra den første pille til veerne kom tog det 3 dage kl 22 kom mine veer også 15 timer fem kom min daniel ja det var mega hårdt men fødte nu også 9 dage før tid så tror ikke han var klar til af komme ud og tror vandet gik den dag fordi jeg var vildt sur på min bank hihihi

Det lyder som lidt af en hård omgang .

De har tænkt at sætte mig igang hvis jeg ikke er gået igang af mig selv og der tænkte jeg på om jeg så skal regne med at blive sendt hjem igen efter at have fået pillen i første omgang?. Vi skal vist blive lidt der ude men jeg vil bare nødig slæbe ALLE de pakket ting med der ud hvis vi alligevel bliver sendt hjem igen.

Anmeld

25. juni 2010

Low

- skriver:

Skulle blive da jeg blev sat i gang fordi de mistænkte hun var for lille. 

Hvorfor skal du?

Ellers tag det vigtigste med og få det sidste bragt hvis i skal blive.

Her er alt som det skal være og han blev sidst sat til at veje 3800g . Så jeg skal bare sættes igang på tirsdag fordi der er jeg gået 14  dage over tid.

Men det er da en god idé med at tage de vigtigste ting med.. jeg tror godt at vi kan få kørt tingene der ud hvis det er.

Anmeld

25. juni 2010

B&J

Low skriver:

Det lyder som lidt af en hård omgang .

De har tænkt at sætte mig igang hvis jeg ikke er gået igang af mig selv og der tænkte jeg på om jeg så skal regne med at blive sendt hjem igen efter at have fået pillen i første omgang?. Vi skal vist blive lidt der ude men jeg vil bare nødig slæbe ALLE de pakket ting med der ud hvis vi alligevel bliver sendt hjem igen.

de kan godt finde på af sende jer hjem.. da jeg fik lagt min første stik pille sagde de jo jeg skulle gå hjem også hvis der ikke var sket noget skulle jeg komme igen kl 08.30  men eller tag lidt med feks. karmar også ha tingen til af stå klar så nogle venner kan få en nøgle så de lige kan tage det eller familie så kan i jo altid sende en sms og sige nu har i født osv så må i gerne lige komme med tingene

Anmeld

25. juni 2010

B&J

og ja uhh det var vildt hård og ønsker ikke nogle skal prøve kraftige veer i 15 timer kan næsten heller ikke huske noget kan huske maget små bider ud af de 15 timer resten har jeg fået fortalt.... ikke sjovt... men ville helt klart gøre det igen for af få min søn

Anmeld

25. juni 2010

Low

B&J skriver:

de kan godt finde på af sende jer hjem.. da jeg fik lagt min første stik pille sagde de jo jeg skulle gå hjem også hvis der ikke var sket noget skulle jeg komme igen kl 08.30  men eller tag lidt med feks. karmar også ha tingen til af stå klar så nogle venner kan få en nøgle så de lige kan tage det eller familie så kan i jo altid sende en sms og sige nu har i født osv så må i gerne lige komme med tingene

Nåe.. ja jeg har ikke en idé om at jeg er så heldig at pillen får mig til at føde på en time så jeg tror også at de vil sende mig hjem. Men det er da en god idé.. jeg kan måske ligge nøglen under en sten og så lade tasken stå inde i huset.

Anmeld

25. juni 2010

B&J

Low skriver:

Nåe.. ja jeg har ikke en idé om at jeg er så heldig at pillen får mig til at føde på en time så jeg tror også at de vil sende mig hjem. Men det er da en god idé.. jeg kan måske ligge nøglen under en sten og så lade tasken stå inde i huset.

nemlig... så er det jo klar hvis nu du skulle være så heldig det ser veer uhh bliver spænde... glæder mig vildt til af læse du har født og din FB

Anmeld

25. juni 2010

Low

B&J skriver:

nemlig... så er det jo klar hvis nu du skulle være så heldig det ser veer uhh bliver spænde... glæder mig vildt til af læse du har født og din FB

Uhh jeg  for at jeg er heldig og at det ikke bliver en lang og hård omgang .

Og jeg glæder mig helt vild til at skrive den , nu er det sgu ikke længe til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.