Navne afstemning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Liljesilas

Solajma skriver:

Har sat min stemme ved Silas (for det hedder min søn)

Men ville også gerne have stemt på Matt.. Det er da bestemt ikke noget dårligt navn. Vi har en lille Matt i den børnehave, hvor jeg arbejder og han er noget så sød. Oprindelig hedder han Matthew (faren kommer fra USA) men bliver aldrig kaldt andet end Matt 

Jeg har altid gerne ville have en dreng med det navn, men virker bare aldrig til nogen kan lide det.. Men så synes jeg Silas er noget så smukt et navn... Det er svært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

FrkT

Jeg har stemt på Matt... og det har jeg fordi jeg selv elsker amerikanske/engelske navne. Og synes Matt er super sødt.

Min mening om de andre navne:

Silas - alt for slesket og klamt

Philip - for mig er det et rent bøssenavn... ikke at der er noget galt med bøsser, men tænker bare at det ville være træls hvis det var det første folk tænkte når de hørte ens navn.

Sebastian - elsker det navn, men det er et af dem som bliver allermest brugt i disse år, så jeg frygter bare den der "Sebastian H", "Sebastian N" og "Sebastian R"....

Patrick - lidt træls navn

Anmeld

26. juni 2010

Kløver

mayapigen skriver:

Hej igen

Jeg har udvalgt nogle navne, som jeg gerne vil høre jeres mening om. Jeg ville enlig gerne have et unikt navn, men de her er nu ret almindelige (bortset fra Matt - det er amerikansk - så ikke særlig almindeligt for en dansker)

Hvad synes i er pænest? og kom MEGET GERNE med flere ideer  

Må indrømme det eneste navn jeg synes er pænt er Patrick, ville dog ikke selv vælge det, da en meget nær venindes lille søn hedder Patrick, men er dte eneste af de nævnte jeg bryder mig om, så ikke meget hjælp herfra på den konto

vi er selv vilde med navnene

Mikkel

Daniel

Tobias

(pige- Caroline, Malou, jeg kan godt lide Marie og Milla men er manden ik så vild med )

Anmeld

26. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Silas - ren Cecil Bødker

Anmeld

26. juni 2010

sarahb

helt sikkert silas, det er så fint

Anmeld

26. juni 2010

Liljesilas

FrkT skriver:

Jeg har stemt på Matt... og det har jeg fordi jeg selv elsker amerikanske/engelske navne. Og synes Matt er super sødt.

Min mening om de andre navne:

Silas - alt for slesket og klamt

Philip - for mig er det et rent bøssenavn... ikke at der er noget galt med bøsser, men tænker bare at det ville være træls hvis det var det første folk tænkte når de hørte ens navn.

Sebastian - elsker det navn, men det er et af dem som bliver allermest brugt i disse år, så jeg frygter bare den der "Sebastian H", "Sebastian N" og "Sebastian R"....

Patrick - lidt træls navn

Tak for din ærlige mening, rart at høre, selv om jeg kan lide dem. Det er enlig også dejligt at høre, at nogen kan lide navnet Matt Vi beslutter os først når han er kommet.

Anmeld

26. juni 2010

Trolde_mor

Jeg har stemt Silas, jeg er meget til "bløde" navne, og syntes det er super sødt.

Det var selv op at vende herhjemme, men idet jeg har kendt en ved navn Silas, har det bare været ham jeg har tænkt på hver gang jeg hørte navnet.

Ellers kan jeg godt lide Sebastian, men det er "desværre" så udbredt for tiden at jeres søn nok vil komme i klasse med en med samme navn

Anmeld

26. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har stemt blankt, for kan både lide Silas, Philip og Sebastian.

Et forslag kunne være Milton?

Anmeld

26. juni 2010

Maise

jeg har stemt blankt. synes ikke der er nogen af dem der er grimme, på nær Matt så er de andre navne bare meget genbrugte og intetsigende i min verden. (no offence).

hvad med nogle gammeldags navne eller er i ikke til det ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.