Navne afstemning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn synes du er pænest?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.658 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Liljesilas

Hej igen

Jeg har udvalgt nogle navne, som jeg gerne vil høre jeres mening om. Jeg ville enlig gerne have et unikt navn, men de her er nu ret almindelige (bortset fra Matt - det er amerikansk - så ikke særlig almindeligt for en dansker)

Hvad synes i er pænest? og kom MEGET GERNE med flere ideer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

MMR

Jeg stemmer på Philip.. Elsker det navn.. Men det hedder min store dreng også.. Bare stavet Fillip 

Anmeld

25. juni 2010

CamillaT89

Jeg har stemt Silas, da jeg synes, det er det sødeste navn. Jeg har selv haft det meget i tankerne efter 3Dscanningen, hvor han bare ikke lignede en Gustav

Ellers er Sebastian også rigtig sødt

Anmeld

25. juni 2010

Dictes mor

Jeg vil selv gerne have en søn der hedder Silas en gang

Anmeld

25. juni 2010

IAH

Når børn driller, er det ofte navnet, der er skydeskiven. Det tror jeg er værd at overveje, når man vælger navn. Derfor har jeg stemt Silas i stedet for Philip... Selvom alle navnene er flotte!

For mig er Silas en gavtyv, der går på æblerov, altid har uglet hår og plaster på et af knæene.

Anmeld

25. juni 2010

misslea

IAH skriver:

Når børn driller, er det ofte navnet, der er skydeskiven. Det tror jeg er værd at overveje, når man vælger navn. Derfor har jeg stemt Silas i stedet for Philip... Selvom alle navnene er flotte!

For mig er Silas en gavtyv, der går på æblerov, altid har uglet hår og plaster på et af knæene.

heheh... helt enig i beskrivelsen af en "Silas"

Anmeld

25. juni 2010

Nadia&Daniel

Har stemt Philip - men det er kun pga jeg gerne selv vil have en Philip, vist guldklumpen i maven viser sig som en lille prins når jeg har født.. Ellers er jeg vild med Silas..

Anmeld

25. juni 2010

Liljesilas

Hvorfor er Matt et dårligt navn?  Bare så jeg ved det, og ikke ender med at kalde ham det

Anmeld

25. juni 2010

Mettemus

Jeg har stemt Philip, det synes jeg nemlig er så flot, og så kan man hedde Philip i stort set alle lande (kan man selvfølgelig også med Sebastian) - det er også rart

Anmeld

25. juni 2010

Maddox

Har sat min stemme ved Silas (for det hedder min søn)

Men ville også gerne have stemt på Matt.. Det er da bestemt ikke noget dårligt navn. Vi har en lille Matt i den børnehave, hvor jeg arbejder og han er noget så sød. Oprindelig hedder han Matthew (faren kommer fra USA) men bliver aldrig kaldt andet end Matt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.