Update på i går.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juni 2008

Tut

Hej tøser, For lige at give en lille update på festen i går, så er den følgende: - ifvmarie sluger bedst - Birgitte (ny mor) kan ramme hullet - Susan's er længst - Marco/AG har styr på bollerne - Birgitte (ny mor) knalder bedst - Marco/AG er bedst med munden Og sloggi endte med at vinde det hele :D For dem af jer dig ikke var med, så gik i ikke glip af særlig meget :D (hihi) TUTTELI TUT TUT :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

bette

haha det lyder da til vi er gået glip af en del 8D

Anmeld

22. juni 2008

Loggidut

(C);) hæ hæ

Anmeld

22. juni 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Hej tøser, For lige at give en lille update på festen i går, så er den følgende: - ifvmarie sluger bedst - Birgitte (ny mor) kan ramme hullet - Susan's er længst - Marco/AG har styr på bollerne - Birgitte (ny mor) knalder bedst - Marco/AG er bedst med munden Og sloggi endte med at vinde det hele :D For dem af jer dig ikke var med, så gik i ikke glip af særlig meget :D (hihi) TUTTELI TUT TUT :D[/citat] Umiddelbart er jeg heller ikke helt sikker på at jeg har lyst til vide hvad det går ud på, det lyder ski meget skummelt...

Anmeld

22. juni 2008

Tut

[citat][f][småt]Betina1978 (Tinatrold) skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Hej tøser, For lige at give en lille update på festen i går, så er den følgende: - ifvmarie sluger bedst - Birgitte (ny mor) kan ramme hullet - Susan's er længst - Marco/AG har styr på bollerne - Birgitte (ny mor) knalder bedst - Marco/AG er bedst med munden Og sloggi endte med at vinde det hele :D For dem af jer dig ikke var med, så gik i ikke glip af særlig meget :D (hihi) TUTTELI TUT TUT :D[/citat] Umiddelbart er jeg heller ikke helt sikker på at jeg har lyst til vide hvad det går ud på, det lyder ski meget skummelt... [/citat] Det var bare pisse sjovt var det :D :D :D

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

FÅRK det lyder som århundredes fest!!! Og jeg gik glip af den >( Jeg håber virkelig i hyggede jer, og så må vi snart få stablet en ny på benene hvor jeg også kan være med! Vil da ikke snydes :P

Men tak for info :))

-Nadia

Anmeld

22. juni 2008

Siber

ja og jeg tabte det hele!:@

Siber der bare er en dårlig taber, øv>(

Men er blevet god igen8D

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

ja jeg var nr 2 taber!!! lige efter siber!!!! men vi er stolte af det ikke!!?!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.