søde Astrid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2008

Loggidut

kom du igennem din dag i går? jeg var bare så ærgelig over at du skulle havde haft det sjovt, og pludselig forandre tingene sig så dumt :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

birgittemarie

Jeg tænkte just på det samme... :'( Og hvordan har din veninde det? Knus fra Birgitte

Anmeld

22. juni 2008

Astrid P

Tak fordi I spørger! Det var en meget fin og god begravelse. Men hvor er det underligt at sidde til en begravelse for en man egentlig ikke kendte specielt godt, og så alligevel føle sig så utroligt ked af det helt ind i sjælen som jeg gjorde... Jeg synes simpelthen det er så sørgeligt og synd for min veninde, og al min sorg var på hendes vegne!

Men som sagt var det en smuk, smuk begravelse med to flotte musikalske indslag. Hendes far var gammel jazzmusiker, og havde selv valgt to sange han gerne ville have sunget i kirken når han skulle begraves, så to af min venindes andre veninder sang. Det var aldeles smukt og meget - MEGET rørende!

Jeg tror der var 150-175 mennesker, og efter de kirkelige handlinger var vi på en hyggelig café i nærheden af kirken, hvor mange af de tidligere kolleger fra universitetet og nogle gamle venner holdt taler for ham. Det var hyggeligt, og en fin og hjertelig måde at mindes ham på. Min veninde var rigtig glad for den måde som dagen forløb på, og var forbavsende fattet hele vejen igennem. Hun sagde selv at det var fordi det hele var så uvirkeligt for hende... Pyha, jeg får det stadig helt dårligt over at tænke på hendes situation.

KH Astrid

Anmeld

22. juni 2008

birgittemarie

Uha, jeg forstår dig godt. Det er lige før, det er værre, når det overgår en af ens nærmeste og man slet ikke kan hjælpe eller tage noget af sorgen fra hende end når det sker for en selv... Eller. Det er det selvfølgelig ikke, men det er i hvert fald hårdt. Kan godt forestille mig, at hun har svært ved at føle virkeligheden i det. Det er mærkeligt og lidt smart, som psyken fungerer, når sådan noget sker. At der går en klap ned, så man ikke føler noget særligt, når en sorg bliver al for grum til at bære på en gang :'( Mange tanker til dig og hende fra Birgitte

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

Kære Astrid! Jeg er glad for at høre det var en smuk begravelse, og at din veninde var glad for den måde det var forløbet på. Jeg ved hvor uvirkelig det kan være, da jeg jo selv lige har begravet min svigermor, og det er stadig ikke gået op for mig. Jeg forventer stadig at hun kommer til Oliver's 1 års fødselsdag... Men det gør hun desværre ikke :( Jeg håber din veninde kommer gennem denne svære tid, og hvor er hun heldig at have en så god veninde som dig (L) Det varmer virkelig, mener end man selv måske lige tænker over. Men i sådanne situationer er der ikke noget bedre end gode venner! -Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.